کد خبر: ۳۷۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 05 February 2017
تابناک / نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه شاکی بودن از انتقاد خبرنگاران برخوردی غیراخلاقی است، گفت: اگر خبرنگاری خلاف قوانین جاری کشور عمل نکرده و از حق قانونی استفاده کرده، از آن خبرنگاران تا پای آبرویم دفاع می‌کنم.

سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار داشت: خبرنگاران تاریخ سازان مملکت و از مظلوم‌ترین اقشار هستند.

 

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ و تاریخ با دست خبرنگاران امکان پذیر است، افزود: بنده به خبرنگاران علاقه‌مندم و در عمل هم این موضوع را به اثبات رسانیده‌ام و هر 3 ماه یکبار نشست جمعی با خبرنگاران برگزار می‌کنم.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صادرشدن حکم برای خبرنگاران، گفت: کشور ما دارای سه قوه مقننه، مجریه و قضایی است که باید بررسی کرد قوه قضائیه چه تخلفی از خبرنگار دیده که حکم صادر کرده است.

 

دلخوش با بیان اینکه کسی نمی‌تواند در کار قوه قضائیه دخالت کند و وظیفه این قوه رسیدگی به تخلفات است، تصریح کرد: در آزادی بیان به شرطی که چهارچوب نظام حفظ شود هیچ کسی نمی‌تواند با خبرنگاران برخورد کند.

 

وی با بیان اینکه در قانون اساسی آزادم و مصونیت دارم، خاطرنشان کرد: مصونیت سیاسی در ارتباط با وضعیت فعلی من است و برای دفاع از ملت می‌توانم سخنی بگویم اما اگر خارج از این چهارچوب باشد، نمی‌توانم سخنی بگویم.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی در جواب به این سوال که؛ نظر شما درباره شکایت نماینده‌ رشت از انتقاد خبرنگاران چیست؟، اظهار داشت: اگر خبرنگار خلاف قانون عمل نکرده باشد، من آن را قبول ندارم و اینطور برخوردها غیراخلاقی است.

 

دلخوش با بیان اینکه خبرنگاران خانواده‌های ما هستند و نقدشان شیرین و گسترش فعالیت‌های جامعه دست این قشر است، افزود: باید احترام خبرنگاران حفظ شود و اگر خبرنگاری خلاف قوانین جاری کشور عمل نکرده و از حق قانونی استفاده کرده باشند، بنده از آن خبرنگاران تا پای آبرویم دفاع می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار