از 16 تا 21 بهمن ماه صورت می گیرد؛
تابناک: نمایشگاه عکس عباس فلاح، عکاس خبری پیشکسوت اصفهان با عنوان " آنسوها" از 16 تا 21 بهمن در کتابخانه مرکزی وابسته به سازمان فرهنگی-تفریحی شهرداری اصفهان برپاست.
کد خبر: ۳۷۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 04 February 2017
تابناک اصفهان: نمایشگاه عکس عباس فلاح، عکاس خبری پیشکسوت اصفهان با عنوان " آنسوها" از 16 تا 21 بهمن در کتابخانه مرکزی وابسته به سازمان فرهنگی-تفریحی شهرداری اصفهان برپاست.
 
در این نمایشگاه 40 فریم از عکس های طبیعت این هنرمند به نمایش درآمده و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
 
عباس فلاح عکاسی را از سال 1337 آغاز کرد و از سال 1363 به عکاسی مطبوعاتی روی آورد. در بیوگرافی این هنرمند در این نمایشگاه آمده است: اکثر افراد او را به عنوان عکاس حوادث و حوزه جنایی می شناسند و گمان می کنند سال ها عکاسی از صحنه های تلخ و ناگوار، روحیه ای سخت و خشن را برای او به یادگار گذاشته است. شاید بسیاری از افراد حتی تصور نمی کنند که ثبت کننده همان عکس های خشن، در خلوت خود و در زمان فراغت از حوزه های خبری، عکاسی از طبیعت را به هر چیز دیگری ترجیح می دهد، دوربین را به سمت زیبایی های شهر می چرخاند و چنین مناظر آرامش بخشی را در قاب می آورد؛ نمایشگاه حاضر، گواه این ادعاست.
 
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 8 تا 12 صبح و 13 تا 19 تاریخ مذکور به محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار