کد خبر: ۳۷۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 31 January 2017
تشییع اردبیل

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مراسم تشییع پیکر مادر شهید سرلشگر، خلبان غفور جدی اردبیلی از ساعت 15 امروز از مقابل مسجد خیرال اردبیل به سمت آرامستان قاسمیه اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم استان اردبیل، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های شهداء برگزار شد.

جواد زنجانی در این مراسم اظهار داشت: مادران شهدای والامقام بزرگترین افتخار و سرمایه برای ایران هستند و ما همواره قدردان چنین مادران ایثارگر و فداکار هستیم که با تقدیم فرزندان خود به نظام جمهوری اسلامی و برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی درس بزرگ شجاعت و ایثار را به ما یاد دادند.

وی با بیان اینکه امروز استان اردبیل در غم از دست دادن مادری فداکار، شجاع، دلسوز و مادر شهید خلبان غفور جدی به سوگ و ماتم نشسته است، افزود: حضور باشکوه اقشار مختلف مردم،‌ خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان استان و فرماندهان دستگاههای نظامی و انتظامی در مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهید غفور جدی نشان داد که مردم استان اردبیل قدردان خانواده‌های معظم شهدا و خون پاک این شهدا هستند.

زنجانی تصریح کرد: امروزه اقتدار و امنیت کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و رشادتها و دلاورمردیهای رزمندگان به دست آمده و باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان انتقال یابد چرا که در حال‌حاضر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت یک امر ضروری در جامعه است که باید در این راستا دستگاههای فرهنگی پیشگام باشند.

وی بیان کرد: امروزه دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند که باید همگان در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشیم و این نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان را به یاس و ناامیدی مبدل کنیم.

پیکر مادر شهید سرلشگر خلبان غفورجدی اردبیلی، در کنار مزار فرزندش در آرامستان محله قاسمیه اردبیل آرام گرفت تا بعد از سال‌های طولانی فراق، فرزندش را در جهان باقی زیارت کند.

مادر شهید سرلشگر خلبان غفور جدی اردبیلی شامگاه دیروز دار فانی را وداع گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار