در یک ساختمان نیمه کاره به وقوع پیوست؛
براثر سقوط آسانسور در ساختمان نیمه کاره و مرتفعی در شهرک ولایت قم سه آقا و یک خانم فوت کردند. همچنین برخورد شدید خودروی پژو با 2 سرنشین آقا و خانم با مانع تیر در مقابل بوستان علوی از دیگر حوادث روز گذشته بود.
کد خبر: ۳۶۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶ 27 January 2017
به گزارش تابناک قم، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم بابیان اینکه ساعتی قبل حوادث مرتبط با ساختمان منجر به وقوع اتفاقی تلخ و ناگوار در استان قم شده است اظهار داشت: این حادثه 4 فوتی داشته است.

مهدی فراهانی افزود: ساعت 12 و 40 دقیقه ظهر جمعه در تماس مردمی با اورژانس 115 حادثه سقوط آسانسور در ساختمانی نیمه‌کاره در شهرک ولایت گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام آمبولانس به محل حادثه افزود: ارزیابی اولیه حکایت از آن داشت که 4 نفر از شهروندان که 3 نفر آقا و 1 نفر خانم بودند هنگام سقوط در آسانسور بودند که 1 نفر از آقایان به علت شدت آسیب‌های وارده در دم فوت کرده و 1 نفر نیز در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرد.

فراهانی افزود: متأسفانه علیرغم تلاش‌های فراوان پرسنل اورژانس115 در زمان انتقال و نیز تلاش‌های پرسنل اورژانس و اتاق عمل بیمارستان نکویی یک نفر دیگر از حادثه دیدگان آسانسور به علت شدت آسیب‌های وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی گفت: یک خانم حدود ۳۰ ساله هم در این حادثه دچار مصدومیت شد که در بیمارستان نکویی قم تحت مراقبت و درمان بود به علت شدت آسیب‌های وارده فوت کرد.

همچنین، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اشاره به برخورد خودروی پژو با 2 سرنشین آقا و خانم با مانع تیر گفت: این حادثه مقابل بوستان علوی حدود ساعت 01:30 بامداد روز جمعه رخ‌داده است.

وی بابیان اینکه در اثر این برخورد آسیب و صدمات شدید به 2 سرنشین خودرو که آقایی حدود 24 ساله و خانم 23 ساله بودند وارد شد، گفت: جهت این تصادف دو آمبولانس اورژانس 115 به محل اعزام مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار