معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پرستاران استان در روز 13 بهمن در برنامه غبارروبی حرم حضرت معصومه(س) شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۷۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱ 26 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا مظفری در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های هفته پرستار در استان اظهار کرد: روز میلاد حضرت زینب(س) به نام روز پرستار نامگذاری شده است و از روز 9 تا 15 بهمن برنامه‌هایی را در قالب هفته پرستار در استان قم خواهیم داشت. پرستاران در این هفته برای کسب بهره معنوی با مراجع عظام تقلید و علما دیدار می‌کنند.

وی ادامه داد: در طول هفته پرستار از تمام پرستاران استان قم قدردانی خواهد شد، شروع برنامه‌های این هفته در استان برگزاری جشن هفته پرستار در مرکز آموزشی درمانی ایزدی در قم در روز 9 بهمن است و شعار این روز، پرستار و تجدید بیعت با ولایت است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در روز 10 بهمن هم جشن هفته پرستار در مرکز آموزشی درمانی حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود، در این روز برنامه جلسه پرسش و پاسخ با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می شود و پرستاران در روز 10 بهمن از کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی بازدید می‌کنند، شعار این روز، پرستار، پژوهش و آموزش است.

مظفری با اشاره به برگزاری جشن هفته پرستار در قم اظهار کرد: مراسم‌های جشن‌های این هفته در روز 11 بهمن در مراکز آموزشی درمانی هدایتی، نکویی و فرقانی برگزار خواهد شد، همچنین در این روز نشست دانش افزایی با عنوان پرستار و مدیریت نظام سلامت را با حضور اعضای هیأت‌ علمی و مدیران پرستاری در قم داریم و شعار روز 11 بهمن، پرستار و مدیریت نظام سلامت است.

وی ادامه داد: در روز 12 بهمن جشن هفته پرستار در مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی برگزار می‌شود، پرستاران در این روز در مسجد مقدس جمکران حضور پیدا می‌کنند، همچنین شعار روز 12 بهمن، پرستار، سلامت و مراقبت معنوی است و پرستاران در نشستی با همین عنوان در قم شرکت خواهند کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در روز 13 بهمن جشن هفته پرستار در مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا برگزار می‌شود. همچنین پرستاران در این روز در برنامه غبارروبی حرم حضرت معصومه(س) شرکت می‌کنند. شعار روز 13 بهمن پرستار و اقتصاد درمان در بستر اقتصاد مقاومتی است و پرستاران در این روز در این هم اندیشی با این عنوان شرکت می‌کنند.

مظفری با اشاره به حضور پرستاران استان قم در گلزارهای شهدا اظهار کرد: در روز 14 بهمن جشن هفته پرستار در مرکز آموزشی درمانی حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود، در آن روز برنامه حضور پرستاران در حرم امام خمینی(ره) برای تجدید بیعت با بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی را در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: پرستاران استان قم در روز پنجشنبه 14 بهمن در گلزارهای شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم حضور پیدا می‌کنند و مزار این شهدا را غبارروبی و عطرافشانی می‌کنند، شعار این روز پرستار و دفاع مقدس است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: برنامه تجلیل از پرستاران برگزیده این دانشگاه، مراکز خصوصی و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در روز جمعه 15 بهمن برگزار می‌شود. همچنین این روز شاهد برگزاری جشن روز پرستار توسط سازمان نظام پرستاری استان قم خواهیم بود و شعار روز 15 بهمن، پرستار، جامعه سالم، رسانه و فضای مجازی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پرستاران استان قم در روز 15 بهمن با شرکت در نماز جمعه، ایستگاه سلامت را برای نمازگزاران برپاخواهند کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار