مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: قربانی جم با بیان اینکه روزگاری رادیو یکه تاز میدان رسانه بوده است و خاطرات به یادماندنی در اذهان عمومی از رادیو نقش بسته است گفت: مخاطبان سرمایه اصلی رسانه هستند و قطعا رونمایی از رادیونمای شبکه آفتاب تکریم مخاطبان است.
کد خبر: ۳۶۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 23 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حمید قربانی‌جم مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی در آیین افتتاح رادیونمای شبکه آفتاب که با حضور مسئولان استانی در کنار رونمایی از چند اثر رادیویی با موضوع اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی، قصه های بومی و محلی همراه بود با بیان اینکه روزگاری رادیو یکه تاز میدان رسانه بوده است و خاطرات به یادماندنی در اذهان عمومی از رادیو نقش بسته است گفت: مخاطبان سرمایه اصلی رسانه هستند و قطعا رونمایی از رادیونمای شبکه آفتاب تکریم مخاطبان است.

قربانی جم با بیان اینکه نرم افزار رادیو نما با تلاش مجموعه مهندسان ایرانی شکل گرفته است و امکان دیده شدن رادیو را می دهد ادامه داد: نگرانی در خصوص تغییر ماهیت رادیو با ارائه رادیو نما وجود دارد که در واقع باید بیان کرد رادیو تغییر ماهیت نمی دهد و بر اساس نیاز مخاطبان تغییر مزاج داده است.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی با ابراز اینکه رادیو نما باعث جذب مخاطب و ایجاد جاذبه در بین مخاطبان می شود از اعلام جدول پخش برنامه های رادیویی با استفاده از دکمه EPG گیرنده های دیجیتال خبر داد و گفت: سابق بر این استفاده رادیو از گیرنده های دیجیتال معطوف به یک صفحه سیاه و صدا میشد اما امروز این امکان دیدن تصاویر نیز فراهم شده است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از نرم افزار رادیو نما می تواند افق بسیار روشنی را در مقابل رسانه جهت جذب مخاطب قرار دهد خاطر نشان ساخت: ظهور و بروز رسانه جدید که با کیفیت چند رسانه ای و مولتی مدیا متولد شده است با نیاز مخاطبان تطبیق دارد و فضای جدیدی را جهت رضایتمندی مردم فراهم می سازد.     

قربانی جم با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در 9 ماهه اول سال بیش از یک هزار و 200 گزارش میان‌برنامه با موضوع خاص اقتصاد مقاومتی ارائه شده است گفت: تلاش داریم در 3 ماه پایانی سال تحقق اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی بر اساس وعده های داده شده پیگیری کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی با اعلام خبر نمایش رادیویی 12 قسمتی براساس زندگی آیت‌اله  اراکی در دهه مبارک فجر تصریح کرد: در کنار این اثر که برای نخستین پخش می شود مستند 90 دقیقه‌ای زندگی‌ شهید بابایی به عنوان شهید مدافع حرم که آمیخته از تصاویر و لحظات جاری زنگی وی قبل از حضور در جبهه های نبرد و بعد از آن است در کنار تجلیل از خانواده این شهید نیز رونمایی می شود.

قربانی جم با بیان اینکه تولیدات رادیویی جدیدی در حال ضبط است گفت: تولید مجموعه 30 سردار بر اساس زندگی‌نامه 30 سردار در استان مرکزی در حوزه رادیو در سال آینده در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی در حوزه خبرگزاری هم از مقدمات راه‌اندازی رادیونمای خبرگزاری تسنیم، تابناک و ایکنا خبر داد که به‌زودی به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود و بیان کرد: بر اساس اذعان مسئولان صدا وسیما بازوی پرتوان مقامات نظامی و انتظامی در جریان حادثه خونین قتل در اراک بود.

قربانی‌جم با بیان اینکه رسانه رادیو رسانه مدیریت بحران است گفت: خبرگزاری صدا و سیما با اسقرار 24 ساعته در جریان حادثه ساختمان پلاسکو با مدیریت افکار عمومی هر شایعه‌ای را خنثی کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار