«برخی اصرار دارند روز را شب جلوه دهند»
استاندار کردستان گفت: انتقاد با سیاه‌نمایی فرق دارد، ما اهل انتقاد هستیم و از انتقاد هم استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۳۶۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 23 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در مجمع عمومی روابط عمومی‌های کردستان اظهار کرد:

در نظام جمهوری اسلامی تمام ارکان نظام مستقیم و غیرمستقیم انتخاب می‌شوند و به نوعی مردم نیز در جریان عملکرد منتخبین خود قرار می‌گیرند.

وی گفت: امروز در شرایطی هستیم که انسان احساس می‌کند برخی جریان‌ها قصد دارند دستاوردهای کشور را نادیده بگیرند و اصرار دارند روز را شب جلوه دهند.

استاندار کردستان کرد: اینها متوجه نیستند وقتی عملکرد دولت را نادیده می‌گیرند بر ناکارآمدی جمهوری اسلامی اصرار می‌ورزند و به دنبال سیاه‌نمایی هستند این در حالی است که انتقاد با سیاه‌نمایی فرق دارد، ما اهل انتقاد هستیم و از انتقاد هم استقبال می‌کنیم.

وی گفت: مثلا در بحث برجام هواپیما می‌خریم آن را به عنوان تحقیر قلمداد می‌کنند آیا اگر به دلیل فرسودگی ناوگان حمل و نقل هواپیماهای ما سقوط کند این تحقیر نیست ولی سر و سامان دادن به حمل و نقل را تحقیر قلمداد می‌کنید.

زاهدی در بحث برجام نیز افزود: نباید انتظار داشت با گذشت یک سال از برجام همه مشکلات حل شود همین اتحاد و اتفاقی که آمریکا علیه ما به وجود آورده بود را دیگر نمی‌توان به وجود آورد، محض اینکه ترامپ در مورد لغو برجام صحبت می‌کند اتحادیه اروپا سریعاً جلسه برگزار می‌کند و اجازه این کار را نمی‌دهد.

وی اظهار کرد: برجام یک قرارداد بین ایران و آمریکا نیست بلکه یک قرار داد بین المللی است و آمریکا نمی‌تواند آن را لغو کند.

استاندار کردستان گفت: لازم است که رسانه‌ها به صورت واقع گرایانه عملکرد دستگاه‌های مختلف را منتشر کنند و در اختیار مردم قرار دهند، اطلاع یافتن از عملکرد دولت حق مردم است و مردم ما را انتخاب کردند و حق دارند از عملکرد ما اطلاع پیدا کنند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار