عضو شورای اسلامی شهر دانسفهان:
عضو شورای اسلامی شهر دانسفهان از احداث بزرگ‌ترین مجتمع دامپروری خبر داد و گفت: تمرکز این دامپروری علاوه بر افزایش تولید و صادرات گوشت و لبنیات، شیوع انواع بیماری‌های دامی را به طور کامل از این شهر دور کرده است.
کد خبر: ۳۶۵۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 23 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین ،محمد قموشی در حاشیه نشست برنامه‌ریزی دهه فجر شهرستان بویین‌زهرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به دستاوردهای عمرانی و زیربنایی سه دهه گذشته شهر دانسفهان اظهار داشت: بهره‌برداری از طرح‌های فراوان عمرانی، مخابراتی، آبرسانی و آسفالت خیابان‌های شهر دانسفهان تنها یک بخش از دستاوردهای مفید و سودمند سه دهه گذشته در این شهر بوده است.

وی لزوم کیفی‌سازی در اجرای برنامه‌های دهه فجر و بهره‌گیری از انگیزه جوانان به عنوان محور برنامه‌های این دهه ادامه داد: جوانان باید بدانند که چه فرصت‌هایی همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی برای شهر دانسفهان به وجود آمده است و چگونه رنج و محرومیتی که این شهر را تا پیش از انقلاب فلج کرده بود به یک باره به رفاه و آسایش تبدیل کرد.

عضو شورای اسلامی شهر دانسفهان احداث بزرگ‌ترین مجتمع دامپروری استان قزوین در این شهر با عنوان تلاشگران رامند با سرمایه‌گذاری هنگفت مالی و اعتباری را در راستای توسعه اقتصاد مقاومتی این شهر برشمرد و تصریح کرد: تمرکز دامپروری در یک مجتمع علاوه بر افزایش تولید و صادرات گوشت و لبنیات، شیوع انواع بیماری‌های دامی را به طور کامل از شهر دانسفهان دور کرده است.

قموشی عنوان کرد: توسعه فیزیکی میدان ورودی دانسفهان، احداث مجتمع ورزشی خیرساز شهدای دانسفهان، استقرار دانشگاه پیام نور و اجرای عملیات آسفالت بلوارهای شهری جزو دستاوردهای به ثمر نشسته شهر دانسفهان است.

این مسؤول ادامه داد: احداث ایستگاه نمایندگی پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین و بهره‌برداری از ساختمان برای این مرکز، اختصاص تسهیلات کم‌بهره و فوری به نیازمندان و توجه به کمیته امداد، توسعه سطح زیرکشت کشاورزی و وام به کارآفرینان برتر دانسفهانی، تعامل و مشارکت با نهادهای انقلابی و بسیج رایحه خوش خدمت‌رسانی به مردم دانسفهان از دیگر دستاوردهای اقتصاد مقاومتی است.

عضو شورای اسلامی شهر دانسفهان به نبود واحد درمانی و بهداری در دوران ستمشاهی در شهر دانسفهان اشاره و تصریح کرد: فوق تخصصی‌ترین آزمایشگاه مدرن خاورمیانه از سوی علی‌اکبر انصاری خیر به‌نام کشور بهمن ماه سال گذشته در شهر دانسفهان افتتاح و با حضور مسؤولان به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار