مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم خبر داد
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قم گفت: بودجه سال ۹۶ اين سازمان نسبت به بودجه سال جاري آن ۳۵ درصد رشد دارد.
کد خبر: ۳۶۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳ 22 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وحید وزیری راد در جلسه شورای سازمان زیباسازی شهرداری قم اظهار کرد: به دنبال ایجاد قاب شهرهای ثابت در قم هستیم تا آن‌ها به صورت یک سازه ثابت زیباسازی باشند و مطالب و محتوای این قاب شهرها تغییر پیدا کند.

وی ادامه داد: المان‌های دهه فجر، المان‌های مناسبتی از جنس فلز هستند که یک نمونه از آن ساخته شده است، همچنین برای دهه فجر در حال کار کردن روی یک طرح نوری و تست نور آن هستیم، در سازمان زیباسازی کارگاه تعمیر و نگهداری المان راه اندازی شده، تمام المان‌های مناسبتی را رنگ آمیزی نموده و وارد گردونه کرده‌ایم.

وزیری راد افزود: در این سازمان بحث ایمنی سازه‌ها را در دستور کار داشتیم و هیچ پرونده‌ای را در خصوص دیه در شورا نداریم، همچنین پرونده‌های سازمان زیباسازی در محاکم عمومی و سازمان بازرسی مختومه شده است، تکلیف بدهی‌های سازمان به تأمین اجتماعی و نیز طلب سازمان زیباسازی از اداره امور اقتصاد و دارایی مشخص شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: 40 بنای تاریخی مذهبی را شناسایی کردیم و نورسازی و مرمت این اماکن در دستور کار سازمان زیباسازی است، سال گذشته تمام المان‌ها را تعمیر و نگهداری کردیم، آن‌ها اموال بیت المال هستند و با تعمیر و رنگ آمیزی دوباره از این المان‌ها استفاده کردیم، همچنین آئین نامه ساماندهی تبلیغات عمومی هم در سازمان زیباسازی نهایی شد.

وزیری راد در پایان خاطرنشان کرد: هرم سنی نیروهای این سازمان زیر ۳۶ سال است و سازمان زیباسازی به عنوان یک سازمان جوان به شمار می‌رود که عرصه رشد را دارد، شورای شهر هم باید در خصوص تغییر وضعیت نیروهای شرکتی این سازمان همکاری کند، چون حقوق این نیروها کم است و آن‌ها پس از مدتی با یادگرفتن کار به دلیل پایین بودن حقوق از سازمان زیباسازی خارج می‌شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار