در یک هفته گذشته 3830 تماس با سامانه 137 شهرداری اصفهان برقرار شده است که منجر به ثبت 2020 پیام در سامانه الکترونیکی این مرکز و ارسال به مناطق و سازمان های مرتبط شده است.
کد خبر: ۳۶۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 04 January 2017
بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری اصفهان، کارکنان واحد بازخورد سامانه 137 نیز 3560 تماس با شهروندانی که مشکلات مربوط به شهرداری را با این سامانه مطرح کرده بودند، برقرار کردند تا از نحوه پیگیری مشکلات مطرح شده آنها کسب اطلاع کنند و یا اطلاع رسانی های لازم را انجام دهند.
بر اساس این گزارش، 1810 مورد از تماس شهروندان نیز در خصوص اطلاع رسانی یا مشاوره بوده است.
در این گزارش آمده است که از نظر موضوعی بیشترین پیام های ضبط شده با موضوعات جمع آوری زباله ، در خواست برای بستن والو فضای سبز، رفع خطر درختان در حال سقوط، گزارش ساخت و ساز بدون مجوز، درخواست نظافت، درخواست جمع آوری به موقع بازیافت، رفع سدمعبر واحدهای صنفی و ترکیدگی تأسیسات فضای سبز بوده است.
در هفته گذشته 264 مورد از تماس های شهروندان به صورت فوری با واحدهای مربوطه هماهنگ شده و بیشترین تماس ها با سامانه 137 شهرداری اصفهان از سوی شهروندان منطقه 8 اصفهان با برقراری 265 تماس بوده است.
شهروندان اصفهانی می توانند در تمامی ساعات شبانه روز با 137 تماس گرفته و موضوعات خود را در حوزه وظایف شهرداری مطرح کنند تا مورد رسیدگی مسؤولان مربوطه قرار گیرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار