مدیر عامل آتش‌‌نشانی قزوین خبر داد
مدیر عامل آتش‌نشانی قزوین : این سازمان با 40 نفر نیروی با تجربه و زبده و 4 دستگاه ماشین آتش‌نشانی برای امداد رسانی در حال آماده باش کامل به سر می‌برند و هرزمان دستور عملیات صادر شود به سایر نیروهای امدادی در صحنه حادثه ساختمان پلاسکو در تهران ملحق می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر در گفتگو با خبرگزاری فارس ضمن تسلیت به ملت بزرگ ایران و خانواده‌های شهدای آتش‌نشانی در حادثه ساختمان پلاسکو تهران گفت: این حادثه انسان‌های بزرگی را از جامعه گرفت اما رشادت‌ها و فداکاری‌های عزیزان آتش‌نشانی، نشان داد که جوانان ایران زمین در همه صحنه‌ها مکتب عاشورا را زنده نگه‌داشته و برای حفظ جان هموطنان خود روحیه ایثار و شهادت را  سرلوحه کار خود قرار دادند.


 وی  گفت: شهادت جوانان فداکار آتش‌نشانی در حادثه ساختمان پلاسکو تهران قلب ملت و رهبری را به درد آورد و ملتی را در سوگ فرو برد ، راه شهدا و امام راحل در همه عرصه ها نهفته است.


 مدیرعامل آتش‌نشانی استان قزوین در خصوص اعزام تیم امدادی این سازمان به تهران گفت:  سازمان آتش‌نشانی قزوین طبق دستور در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برد و در صورت نیاز به صحنه حادثه اعزام خواهد شد.


 وی اظهار داشت:  این سازمان  با 40 نفر نیروی با تجربه و زبده و 4 دستگاه ماشین آتش‌نشانی برای امداد رسانی در حال آماده باش کامل به سر می‌برند و هرزمان دستور عملیات صادر شود به سایر نیروهای امدادی در صحنه حادثه ساختمان پلاسکو در تهران ملحق می‌شوند و تا به امروز از شهرهای تهران،کرج و ملارد و قم در خواست نیرو شده است.


  ذوالقدر در ادامه  تصریح کرد: حضور تیم‌های متعدد امدادی  از نهاد‌های مختلف  نشانه همبستگی ملی بین نیروهای انقلاب اسلامی است که در شرایط سخت و بحرانی همواره  در خدمت منافع نظام و انقلاب بوده‌اند.


مدیرعامل آتش‌نشانی قزوین گفت: نیروهای آتش‌نشانی، جهاد در عرصه حوادث را  به نحو احسن انجام داده و در این مسیر شهدایی را تقدیم ملت بزرگ ایران کرده است. داشتن روحیه جهادی و انقلابی پرسنل این سازمان موجب شده است  که همواره مردم  قدردان  زحمات انها باشند.


 وی با اشاره به عزادار شدن جامعه آتش‌نشانی و ملت بزرگ ایران گفت:   مردم با روشن کردن شمع و فرستادن پیام تسلیت در فضای مجازی و کارهای هنری نشان دادند با درک بالا و بصیرت همیشگی قدران فرزندان خود بوده و ما را در خدمت‌گزاری و جان‌فشانی بیشتر مصمم‌تر خواهد کرد

.
 ذوالقدر در پایان گفت: ما در راه کمک به هموطنان خود فرهنگ جهاد و شهادت را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و هر جایی که احساس نیاز شود با قدم‌های  استوار در صحنه خطر حاضر خواهیم شد، هرچند در این مسیر از وجود انسانهای الهی جامعه محروم می‌شویم اما ادامه راه شهدا افتخار و سربلندی را برای ما به ارمغان می‌آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار