رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل خبر داد؛
رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: در دهه فجر امسال پنج طرح عمرانی در دانشگاه پیام نور اردبیل افتتاح می شود.
کد خبر: ۳۶۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 21 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل، افسر روحی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه تصریح کرد: ساختمان آموزشی اردبیل به مساحت 2 هزار و 268 متر مربع و با هزینه 16 میلیارد ریال ، محوطه ورزشی با متراژ 2 هزار و 700 متر مربع و با هزینه 21 میلیارد ریال ،رصدخانه با هزینه یک میلیارد و 200میلیون ریال ، نمازخانه دانشگاه پیام نور خلخال با 404 مترمربع و نمازخانه دانشگاه پیام نور مشگین شهر هم در مساحت 404 مترمربع، پنج طرح عمرانی هستند که در دهه فجر امسال  به بهره برداری می رسد.

وی تشکل های سیاسی در دانشگاه را عامل پویایی دانست و اظهار داشت: تشکل های سیاسی باید  استقلال برخوردار باشند و هر برنامه ای که در چارچوب محدوده های دانشگاهی باشد، تشکل های سیاسی می توانند آزادانه انجام دهند.

روحی در ادامه افزود: در سال های گذشته زمان انتظار برای ارائه مدرک موقت برای دانشجویان فارغ التحصیل 9 ماه بود که هم اکنون به یک هفته کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: در سالتحصیلی جدید پذیرش دانشجو 52 درصد افزایش یافته است و با استقبالی که از دانشگاه پیام نور اردبیل شده است، هدف اصلی ما کیفیت آموزشی است.

روحی با بیان اینکه در سالتحصیلی جدید 2 هزار و 500 نفر در دانشگاه پیام نور پذیرش شده اند، گفت: در حال حاضر 12 هزار و 500 نفر دانشجو در دانشگاه پیام نور استان تحصیل می کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل ظرفیت دانشگاه پیام نور استان را 30 هزار نفر عنوان کرد و اظهار داشت: تقریبا نیمی از صندلی های این دانشگاه خالی است.

وی اجبار بیش از حد دانشجویان به مقاله نویسی را، تبر به ریشه علم دانست و تصریح کرد: اصرار دانشجو به مقاله نویسی منجر به سرقت ادبی می شود ما اصراری به تولید مقاله نداریم، هدف ما  آموزش است ما سعی می کنیم معلم باشیم تا تولیدگر مقاله، چرا که مقاله نویسی به بار علمی دانشجو کمکی نمی کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار