معاون استاندار قزوین:
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر ۸۸ دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان قزوین فعال است که ۱۸ دفتر به صورت وکالتی اداره می‌شود و باید هر چه سریع‌تر مالکیت قطعی آنها تعیین‌ تکلیف شود.
کد خبر: ۳۶۴۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 21 January 2017
به گزاش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، منوچهر حبیبی ظهر امروز در کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان قزوین که در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: واگذاری خدمات و امور مختلف به بخش خصوصی از جمله اهداف اصلی دولت بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت را می‌توان نمونه‌ای از اجرای طرح واگذاری امور به بخش خصوصی عنوان کرد که در کاهش هزینه و زمان رسیدگی به تقاضای مردم اثرگذار است و باید در اولویت باشد.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به سیاست دولت در زمینه کوچک‌سازی دولت تصریح کرد: دستگاه‌هایی که حجم ارباب رجوع و مراجعان آنها بالا بوده باید در زمینه ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان اقدام کنند.

حبیبی ادامه داد: در حال حاضر 88 دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان قزوین فعال بوده که 18 دفتر به صورت وکالتی اداره می‌شوند و باید هرچه سریع‌تر مالکیت قطعی آنها تعیین‌تکلیف شود.

وی خاطرنشان کرد: دفاتر پیشخوان خدمات دولت مزیت‌هایی بسیاری دارند اما متاسفانه برخی مدیران از این طرح استقبال نمی‌کنند.

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین از تشکیل کمیته نظارتی دفاتر پیشخوان خدمات دولت متشکل از دستگاه‌های اجرایی مربوط در راستای جلوگیری از تخلفات خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار