طی روز دوشنبه
مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت:با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای روز دوشنبه چهارم بهمن‌ماه سال جاری کاهش محسوس دما و ریزش برف در این استان پیش‌بینی‌ می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت آب‌ و هوای این استان اظهار داشت: برای امروز دوم و فردا سوم بهمن‌ماه سال جاری بارش باران به‌ صورت پراکنده در تمام مناطق استان قزوین پیش‌بینی‌ شده است.


وی افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای روز دوشنبه چهارم بهمن‌ماه سال جاری کاهش محسوس دما و ریزش برف در استان قزوین پیش‌بینی‌ می‌شود.


مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به کمینه و بیشینه هوای این استان ادامه داد: کمینه و بیشینه دما برای استان قزوین به ترتیب منفی سه درجه برای شهر کوهین و مثبت یازده درجه سانتی‌گراد برای شهرستان آبیک و شهر قزوین بوده است.


بهاروند احمدی تصریح کرد: همچنین کمینه و بیشینه هوای شهر قزوین منفی یک درجه و مثبت یازده درجه سانتی‌گراد بوده و برای ۲۴ ساعت آینده هم برای شهر قزوین منفی دو درجه کمینه و مثبت 6 درجه سانتی‌گراد بیشینه پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه در تمام مناطق استان قزوین بارش باران و برف وجود دارد، خاطرنشان کرد: برای روز دوشنبه چهارم بهمن‌ماه سال جاری وزش بادهای شمالی و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.


مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به وجود پدیده مه در ارتفاعات این استان یادآور شد: برای روزهای آینده در گردنه‌های مرتفع و کوهستانی استان قزوین احتمال پدیده کولاک پیش‌بینی‌ شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار