کد خبر: ۳۶۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 21 January 2017
به گزارش تابناک یزد،تیم‌های واترپلو جوانان و نوجوانان یزد پولیکا موفق به كسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی اولین دوره مسابقات واترپلوی منطقه پنج کشور شدند.
 در آخرین روز از مسابقات قهرمانی واترپلو منطقه پنج کشور تیم واترپلو جوانان «یزد پولیکا» توانست در یک رقابت حساس و نفس گیر تیم زیر ۱۹ سال اصفهان را با نتیجه ۱۴ بر ۸ شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

جوانان واترپلوئیست یزد پولیکا در این مسابقه که به دلیل زد و خوردهای فراوان دقایقی نيز با وقفه مواجه شد، توانست تیم مدعی اصفهان که از بازیکنان حرفه‌ای با سابقه حضور در لیگ برتر واترپلو ایران بهره می‌برد را با هوشمندی و زیرکی خاص متوقف كند و قهرمان رده زیر 19 سال منطقه پنج کشور شود. تیم‌های اصفهان و کرمان نیز به ترتیب دوم و سوم این رده سنی قرار گرفتند.

در دیدار باقیمانده واترپلويیست‌های نوجوان یزدی، تیم زیر ۱۶ سال «یزد پولیکا» علی‌رغم شایستگی فراوان در یک دیدار نزدیک و پایاپای، نتوانست از سد تیم میزبان بگذرد و با واگذاری بازی با نتیجه ۱۰ بر ۸ به تیم کرمان، مقام دومی این مسابقات را از آن خود کرد. در این رده سنی تیم اصفهان به مقام سوم بازی‌ها دست یافت.

تیم واترپلوی جوانان «یزد پولیکا» به مربیگری «ابوالفضل باغستانی» و تیم نوجوانان این گروه تولیدی با مربیگری «علی باغستانی» راهی این دوره از مسابقات شد و سرپرستی هر دو رده سنی با «کاظم باغستانی» از پیشکسوتان واترپلو استان بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار