جشنواره بین المللی "اقوام" در کرمانشاه امروز در دومین روز برگزاری خود شاهد هنرنمایی هشت گروه موسیقی و پنج گروه نمایشی خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 20 January 2017
به گزارش خبرگزاری تا بناک به نقل از کمیته اطلاع رسانی اولین جشنواره بین المللی اقوام، اول بهمن ماه و در دومین روز از برگزاری جشنواره بین المللی اقوام در کرمانشاه، هشت گروه موسیقی و پنج گروه نمایشی در تالار انتظار کرمانشاه هنرنمایی می کنند.

امروز از ساعت 10 صبح نمایش "گیشه یاوری" به کارگردانی "محمدعلی صادق حسنی" روی صحنه می رود و همزمان گروه موسیقی "عادل کمالی" از شهرستان دالاهو اجرای برنامه خواهند داشت.

در ساعت 11 گروه موسیقی "کارینا" به سرپرستی "سینا ولیدی" از شهرستان دالاهو و ساعت 11:30 گروه موسیقی "آوا" به سرپرستی "ابراهیم احمدی" اجرای برنامه خواهند داشت.

نمایش "خمره بازی" اصفهان به کارگردانی "امید اجاقی" ساعت 12 و در فضای باز تالار انتظار برای علاقمندان به اجرا در می آید و ساعت 15 نمایش آیینی " چریکه واران" از کرمانشاه روی صحنه می رود.

ساعت 17 امروز با اجرای اولین گروه بخش بین الملل جشنواره همراه است و گروه موسیقی کشور هند به سرپرستی " درشن آنند" در تالار انتظار اجرای برنامه خواهند داشت.

از ساعت 18 گروه موسیقی "تریفه ی مانگه شو" به سرپرستی " کاوه امینی " اجرای برنامه خواهد داشت و در ساعت 19 نمایش "فرهنگ" کردستان به کارگردانی "سید فریدون احمدی" و نیز گروه موسیقی تنبورنوازان "رمزبار" به سرپرستی " بهزاد مرادی" به طور همزمان در دو قسمت مجازی تالار انتظار اجرای برنامه خواهند داشت.

گروه موسیقی " تیاب" از استان سیستان و بلوچستان به سرپرستی "چراغ آسکانی" ساعت 20 هنرنمایی و اجرای برنامه خواهند داشت و ساعت 20:30 نمایش "سارای" به سرپرستی "مهدی صالحیار" از آذربایجان شرقی روی صحنه می رود.

اجرای گروه موسیقی "هانا" به سرپرستی استاد به نام آواز لرستان استاد "ایرج رحمانپور" در ساعت 21، پایان بخش برنامه های جشنواره بین المللی اقوام در روز دوم برگزاری آن خواهد بود.

اولین جشنواره بین المللی اقوام 30 دی تا سوم بهمن ماه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود .
موسسه فرهنگی و هنری " شکوه انقلاب " مجری برگزاری این جشنواره است و بازدید از بخش های مختلف آن برای عموم و علاقمندان آزاد و رایگان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار