معاون استاندار ایلام؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ایام دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان خدمات دولت دانست و افزود: اگر مسئولان خدمات را به شکل واقعی و صادقانه بیان کنند مردم بیشتر به آینده امیدوار و از انجام فعالیت های صورت گرفته آگاه می شوند.
کد خبر: ۳۶۳۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 20 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛حسین کلانتری شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد اطلاع رسانی استان که به محوریت دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر یکی از تاریخی ترین ایام در نظام جمهوری اسلامی است که یادآور پیروزی انقلاب، یاد امام و شهیدان عزیز و هویت و عزت ملت ایران است.
 
وی این ایام را فرصتی مناسب برای بیان خدمات دولت دانست و افزود: اگر مسئولان خدمات را به شکل واقعی و صادقانه بیان کنند مردم بیشتر به آینده امیدوار و از انجام فعالیت های صورت گرفته آگاه می شوند.
 
معاون استاندار ایلام با اشاره به تشکیل کمیته ها برای برگزاری مطلوب برنامه ها در این ایام یادآور شد: دهه مبارک فجر می تواند پیش زمینه مناسبی و بستری خوب برای حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو و حضور حداکثری مردم به مثابه سال های گذشته باشد.
 
کلانتری تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا نام دهه فجر تداعی عزت، افتخار، اقتدار و وحدت باشد چرا که این با عوامل بود که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
 
وی بر برگزاری برنامه های شاد و فرح بخش در این ایام تاکید کرد و گفت: خدمتگزاری صادقانه به مردم بزرگترین و مهمترین سرمایه دولت یازدهم به ملت است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار