با داوری از 470 اثر
رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه گفت: در نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی، اسلامی که با حضور تولیدکنندگان پوشاک ایرانی، اسلامی 17 استان برگزار شد،‌ 470 اثر تولیدکنندگان مورد داوری قرار گرفت و از این تعداد 200 اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.
کد خبر: ۳۶۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱ 18 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نعمت‌الله بیگدلی در مراسم اختتامیه نمایشگاه مد و لباس ایرانی، اسلامی که با حضور مسؤولان کشور و استانی در مصلای شهر اقبالیه برگزار شد،‌ اظهار داشت: این شهر دارای 70 هزار جمعیت، 37 شهید، 93 خانواده شهید، 6 شهید جاویدالاثر، دو شهید گمنام، یک شهید مدافع حرم، 110 جانباز و هفت اسیر با مردمان زحمت‌کش و ولایتمدار است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی، اسلامی انتقال فرهنگ غنی اسلام به نسل جوان بود، افزود: این نمایشگاه با همت مسؤولان استانی و شهری برای نخستین بار به صورت کشوری در شهر اقبالیه برپا شد که مورد استقبال تولیدکنندگان داخلی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه ادامه داد: حمایت از تولیدات داخلی و توانمند‌سازی بانوان سراسر کشور از جمله بانوان این شهر براساس منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی از اهداف برپایی نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی، اسلامی در شهر اقبالیه است.

بیگدلی تصریح کرد: با تقویت و توسعه تولیدات داخلی می‌توان اشتغالزایی ایجاد کرد که در این میان نیازی دیگر به کشورهای غرب نیست و این امر با حمایت مردم از تولیدات داخلی محقق می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی، اسلامی مورد استقبال و بازدید شهروندان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که با حضور تولیدکنندگان پوشاک ایرانی، اسلامی 17 استان برگزار شد،‌ 470 اثر مورد داوری قرار گرفت و از این تعداد 200 اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اقبالیه یادآور شد: با ایجاد کارگاه تولید پوشاک ایرانی، اسلامی برای 150 نفر از بانوان در این شهر می‌توان توانمندسازی ایجاد کرد تا بازار فروش برای آن‌ها فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار