ایوبی خبر داد:
تابناک: رییس سازمان سینمایی در واکنش به انتقاد از بی‌خبری فعالیت‌های دبیرخانه جشنواره فیلم کودک تاکید کرد کارها در حال انجام است و جای نگرانی نیست.
کد خبر: ۳۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴ 18 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی درباره روند برگزاری بیست و نهمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان که با وجود نزدیک شدن به زمان برگزاری آن خبری درباره فعالیت‌های دبیرخانه آن به گوش نمی‌رسد گفت: شورای سیاست گذاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان یکی از کاربردی ترین و فعال ترین شوراها در حوزه سینما است که به شکل برنامه ریزی شده جلسات خود را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: خود من هم گاهی در جلسات حاضر می‌شوم و از نزدیک در جریان امور مورد بحث قرار می‌گیرم و نکته مهم اینکه اعضای شورای سیاست گذاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان در حال بررسی نقاط قوت و ضعف جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان هستند.

این مدیر سینمایی تاکید کرد: این اطمینان را می‌دهم که از بابت برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نگرانی وجود ندارد و به اعضای شورای سیاست گذاری و راهبری سینمای کودک و نوجوان اعتماد دارم.

ایوبی همچنین نوید داد که اخبار خوبی از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در راه است.

رییس سازمان سینمایی در پایان گفت: ضمن اینکه علیرضا شجاع نوری دبیر بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به زودی به اتفاق همکاران خود به اصفهان سفر خواهند کرد و درباره روند برگزاری این جشنواره با مسئولان فرهنگی این شهر صحبت خواهند کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار