خاطرات استاندار اصفهان از آيت الله هاشمي؛
پس از درگذشت ايت الله هاشمي رفسنجاني هر يک از مسئولان بسته به پست و جايگاهي که دارد به بيان خاطره و يا نکته اي پيرامون شخصيت اين بزرگمرد تاريخ انقلاب مي پردازد؛ استاندار اصفهان نيز از قافله جا نمانده و در همين باب روابط عمومي استانداري امروز گفت و گويي را براي رسانه هاي مختلف اصفهان ارسال کرده است.
کد خبر: ۳۵۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 12 January 2017
به گزارش تابناک اصفهان، پس از درگذشت ايت الله هاشمي رفسنجاني هر يک از مسئولان بسته به پست و جايگاهي که دارد به بيان خاطره و يا نکته اي پيرامون شخصيت اين بزرگمرد تاريخ انقلاب مي پردازد؛ استاندار اصفهان نيز از قافله جا نمانده و در همين باب روابط عمومي استانداري امروز گفت و گويي را براي رسانه هاي مختلف اصفهان ارسال کرده است.
 
در بخشي از اين گفت و گو به سخنان آقاي هاشمي در باب ايده هاي نو و مشکلات زاينده رود اشاره شده که در ادامه مي توانيد آن را مشاهده کنيد:
 
 رسول  زرگرپور با بیان اینکه بازسازی و بهسازی و شهرسازی مدرن کشور بعد از پایان جنگ از ایده‌های اصلی و مهم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود، افزود: با توجه به اینکه من به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور مسئولیت این کار را در کشور برعهده داشتم، ایشان تاکید داشتند که نخست مراکز استان‌ها و بعد شهرهای دیگر بازسازی و تبعات جنگ از صورت شهرها زدوده شود‌، کمبودها جبران و امکانات مدرن در شهرها ایجاد شود.

وی خاطر‌نشان کرد: بازسازی و توسعه مدرن شهرها جز با تفکر و ایده ایشان صورت نگرفت و با وجود همه مخالفت‌ها‌‌، ایشان بر توسعه شهرها تاکید داشتند.

استاندار اصفهان اظهار داشت: نه تنها توسعه شهرها بلکه پایه اولیه بسیاری از طرح‌های مهم کشور مثل سدها و نیروگاه‌ها در زمان 2 دوره ریاست جمهوری آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پایه‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از پروژه‌های نوآورانه و جدید خوشحال می‌شدند، تصریح کرد: ایشان معتقد بودند هر طرح و ایده نو بایستی از اصفهان شروع و در اصفهان تجربه شود.

زرگرپور با اشاره به اینکه ایشان به مسائل آب علاقه وافری داشتند، بیان کرد: ایشان همیشه جمله‌ای را می گفتند که من کویرزاده هستم و کویرزاده ارزش آب را می‌داند و همیشه آرزو می‌کنم، روزی برسد که یک قطره آب در کشور ما هدر نرود.

وی با بیان اینکه در دیدار نوروزی امسال ایشان با مسئولان کشور از من توضیحی در زمینه وضعیت زاینده‌رود و اصفهان خواستند، گفت: با وجود نداشتن مسئولیت اجرائی، موضع اصفهان برایشان اهمیت داشت و این نشان‌دهنده عنایت ویژه ایشان به مسائل آب در کشور و اصفهان بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار