به گزارش
تابناک اصفهان، غفور راستین در ارتباط با مزاحمتهای تلفنی به اورژانس گفت: در ۲۴ ساعت نزدیک به شش هزار تلفن با اورژانس ۱۱۵ گرفته میشود و در هر شبانه روز حدود ۶۰۰ آمبولانس برای انتقال مصدوم و امدادخواهی و ارائه خدمات امدادی اعزام میشود.
از حدود سه تا چهار سال گذشته که تماسهای تلفنی را آنالیز کردیم مشخص شده که ۳۰ درصد تماسها مزاحمت بوده و امروز کاهش یافته است.
راستین نبود لاین ویژه امدادرسانی را یک ضعف اساسی در اصفهان دانست و اظهار داشت: لازم بود که در هنگام توسعه اصفهان، لاین ویژهای برای امدادرسانی هم در نظر گرفته میشد.
وی با اشاره به اینکه هر پایگاه اورژانس و پیش بیمارستانی باید به جای یک کد، دو کد در اختیار داشته باشد، ادامه داد: توسعه پایگاههای اورژانس یکی از ضروریات است و نیازمند تامین نیروی انسانی و تجهیزات کافی است.