فرماندار منصوب در کانون توجه منتقدان؛
تابناک: دیروز یک خبرنگار جوان نجف آبادی به دلیل اشتباه در انتشار کذب یک خبر درباره توقیف موتورسیکلت های متخلف در این شهر، با شکایت نیروی انتظامی نجف آباد، 40 ضربه شلاق خورد.
کد خبر: ۳۵۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 06 January 2017
به گزارش تابناک اصفهان، کانال تلگرامی سایت خبری تیتر یک نجف آباد مدعی شد؛ دیروز یک خبرنگار جوان نجف آبادی به دلیل اشتباه در انتشار کذب یک خبر درباره توقیف موتورسیکلت های متخلف در این شهر، با شکایت نیروی انتظامی نجف آباد، 40 ضربه شلاق خورد.
 
این که مقام قضایی طبق اصل 168 قانون اساسی رای به محکومیت خبرنگار منتشر کننده این خبر کذب داده یا نداده، بحث حقوقی مفصلی می طلبد ولی اینکه باید از سهراب مظفر نجفی فرماندار جدید نجف آباد به دلیل اجرای قانون تشکر کرد، موضوع واضحی است. فرماندار جدید مچکریم.
 
سهراب مظفر نجفی که هفته گذشته در دیدار با خبرنگاران گفته بود باید جریان آزاد اطلاعات در جامعه برقرار باشد، با نشستن در صندلی فرمانداری نجف آباد و ریاست شورای تامین شهرستان، شاهد اجرای قانون بود و نیروی انتظامی نجف آباد که زیرمجموعه شورای تامین شهرستان و تحت امر فرمانداری انجام وظیفه می کند با شکایت قانونی از خبرنگاری که عدد موتورسیکلتهای متخلف توقیفی را به جای 8 دستگاه، 30 دستگاه عنوان کرده بود، نشان داد رئیس شورای تامین شهرستان نجف آباد به صورت جدی به دنبال اجرای قانون است و خبرنگاری که نشر کذب کرده باید 40 ضربه شلاق بخورد. فرماندار جدید مچکریم.
 
اینجاست که باید باز هم به دلیل اجرای دقیق قانون از فرماندار جدید نجف آباد ممنون باشیم. قانون به خوبی توسط نهادهای شهرستانی که شما فرماندار آن هستید اجرا می شود و همانطور که به تعبیر شما گردش آزاد اطلاعات باید در جامعه باشد، خبرنگاری که نشر کذب کرده هم باید شلاق بخورد تا دیگر انتشار اکاذیب نکند. فرماندار مچکریم.
 
برای همین است صمیمانه از شما تشکر می کنیم که هدیه ای گرانبها به خبرنگاران شهرستان نجف آباد دادید تا حواسشان باشد هر چه دلشان خواست ننویسند و نشر کذب نکنند چون ممکن است محکوم به شلاق خوردن شوند. نجفی مچکریم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار