فضای نصف جهان انتخاباتی می شود؛
تابناک اصفهان: رفته رفته با وجود نزدیک شدن به انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده کشور رنگ و بوی انتخاباتی به خود می گیرد؛ در تازه ترین تغییرات و شرایط انتخاباتی در اصفهان امروز لیست اعضای هیئت نظارت بر انتخابات معرفی شدند.
کد خبر: ۳۵۵۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 04 January 2017
به گزارش تابناک اصفهان، رفته رفته با وجود نزدیک شدن به انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده کشور رنگ و بوی انتخاباتی به خود می گیرد؛ در تازه ترین تغییرات و شرایط انتخاباتی در اصفهان امروز لیست اعضای هیئت نظارت بر انتخابات معرفی شدند.

مرتضی طبیبی امروز در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: آقایان مرتضی طبیبی جبلی به عنوان رئیس هیات نظارت استان، حجت‌الاسلام عبدالجواد عبداللهی، محمدرضا اکرمی، حسن حسینعلی‌زاده خراسانی و مرتضی آرسته به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات انتخاب شدند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: اعضای هیأت نظارت بر اولین انتخابات میان‌دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان نیز در روزهای آینده انتخاب خواهند شد.

 پیش از این نیز اعضای هیأت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان اصفهان نیز معرفی شده و حجت‌الاسلام احمد سالک، اکبر ترکی و حسینعلی حاجی‌دلیگانی از سوی اعضای مجمع نمایندگان استان اصفهان به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در اصفهان برگزیده شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار