مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد:
مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم لز جذب 200 نیروی متخصص برای فعالیت دربیمارستان فرقانی قم خبر داد و اظهار داشت: 200 مجوز استخدام توسط دانشگاه علوم پزشکی قم کسب شده که در قالب برگزاری آزمون از طریق سایت سنجش، جذب خواهند شد.
کد خبر: ۳۵۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 01 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، غلامحسین حیدری با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به راه اندازی بیمارستان فرقانی و اهمیت تامین نیروی انسانی آن، 200 مجوز استخدام توسط دانشگاه علوم پزشکی قم کسب شده که در قالب برگزاری آزمون از طریق سایت سنجش، جذب خواهند شد.

وی بیان داشت: از این تعداد 161 نفر پرستار هستند که 50 نفر آقا و 111 نفر نیز خانم هستند که جواب اولیه آزمون این پرستاران اعلام و در حال جذب آنها هستیم.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنین مجوز 8 نفر پرسنل اتاق عمل، 7 نفر کارشناش هوشبری، 3 نفر کارشناس آزمایشگاه، یک نفر کارشناس بهداشت حرفه ای، 2 نفر کارشناس تغذیه، 2 نفر کارشناس رادیولوژی و یک نفر کارشناس روانشناسی نیز کسب شده که آزمون استخدامی آنها برگزار شد.

حیدری عنوان داشت: در این بیمارستان یک کارشناس درمان، یک نفر کارشناس بهبود کیفیت، یک نفر کارشناس گفتاردرمانی، یک کارشناس بهیار، سه کارشناس پذیرش، پنج نفر منشی بخش و سه نفر کارشناس فناوری اطلاعات نیز جذب خواهند شد.

وی گفت: قرار است بخشی از بیمارستان نکویی به بیمارستان فرقانی منتقل و 10 نفر ماما برای اتاق های LDR جذب شوند تا بتوانند بهترین خدمات رسانی را ارائه کنند.

مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: در بخش نگهبانی نیز 10 نیروی شرکتی و نظافت بیمارستان نیز به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار