تابناک مرکزی: مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری اراک از برگزاری ترم زمستانه آموزش قرآن به‌صورت رایگان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام، جمعه ۱۰ دی‌ماه است.
کد خبر: ۳۵۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 27 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی حمید کربلایی حسنی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری اراک، در گفت‌و‌گو با ایکنا، گفت: سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری اراک در فصول مختلف اقدام به برگزاری دوره‌های قرآنی، فرهنگی و روانشناسی ویژه بانوان و کودکان اراکی می‌کند.

وی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی سازمان فرهنگی–ورزشی شهرداری اراک به صورت رایگان و در قالب‌های قرآنی، روانشناسی، مهارت‌افزایی خانواده، آفرینش‌های خانوادگی، خلاقیت و کاردستی کودکان، نمایش، بازیگری و نقاشی کودکان برگزار می‌شود.

کربلایی حسنی زمان ثبت‌نام برای شرکت در ترم زمستانه دوره‌های قرآنی را از اول دی‌ماه به مدت ۱۰ روز اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از برنامه کلاس‌ها و ثبت‌نام به فرهنگسرای شهر و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.arakmcso.ir  مراجعه یا با شماره تلفن ۳۳۱۳۲۳۸۳ تماس بگیرند.

وی بابیان اینکه دوره آموزش علوم قرآنی در رده سنی بزرگسالان، خردسالان و کودکان برگزار می‌شود، تصریح کرد: رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، مفاهیم، تفسیر و تدبر و نهج‌البلاغه ویژه بانوان و روان‌خوانی و اشعار قرآنی نیز ویژه کودکان و خردسالان است.

کربلایی حسنی با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از بانوان در دوره ترم پاییز شرکت داشتند و برآورد می‌شود همین تعداد در ترم زمستانه نیز حضور داشته باشند، گفت: سازمان فرهنگی – ورزشی سعی دارد از تمام توان خود در راستای بالابردن سواد عمومی قرآن در سطح جامعه استفاده کند

این مقام مسئول ادامه داد: برای ارتقای سطح عمومی شرکت‌کنندگان در رشته‌های قرآنی از حضور مربیان حوزوی و تبلیغات اسلامی استفاده می‌کنیم که در این فصل از مربیانی همچون خانم‌ها صباغ، نظام‌آبادی، نکویی، مشایخی، بهره خواهیم جست.

وی در ادامه از برگزاری دو کلاس مهارت‌افزایی زندگی و آمادگی پیش از ازدواج خبر داد و برپایی کارگاه‌های روانشناسی را از دیگر برنامه‌ها خواند و اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌هایی نظیر نقش والدین در اعتلای اعتماد به نفس کودکان، مدیریت خشم در کودکان، بهداشت روانی در خانواده، پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، افسردگی و راه‌های مقابله با آن، اضطراب، استرس و راهکارهای مقابله با آن، مدیریت رفتاری نوجوانان، از جمله کارگاه‌های حوزه تحکیم بنیان خانواده است.

این مقام مسئول در پایان زمان آغاز دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های روانشناسی را چهارشنبه، ۱۵ دی‌ماه اعلام کرد و افزود: این کلاس‌ها تا پایان اسفند ماه برپاست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار