در جاده قدیم قم تهران
برخورد شدید خودروی سنگین و سبک در جاده قم تهران ۲ کشته بر جای گذاشت. علت این حادثه تجاوز به چپ از خط وسط از سوی راننده کامیون اعلام شد.
کد خبر: ۳۴۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 26 December 2016
به گزارش تابناک قم، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت 3:54 بامداد بارانی امروز بر اثر برخورد شدید بین دو دستگاه خودروی سنگین و سبک در جاده قدیم قم تهران دو نفر در دم جان سپردند.

محمدرضا حسنی افزود: علاوه بر این دو آقا که حدود 27 ساله بودند این سانحه یک مجروح نیز به همراه داشت.

وی تاکید کرد: تنها مجروح این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی از سوی کار‌شناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس برای تکمیل مراحل درمانی در کوتاه‌ترین زمان توسط یک دستگاه آمبولانس 115 به بیمارستان نکویی منتقل شد.

تجاوز به چپ راننده کامیون

رئیس پلیس راه استان قم علت این حادثه را تجاوز به چپ از خط وسط از سوی راننده کامیون عنوان کرد.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد به رانندگان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی، مه گرفتگی و لغزنده بودن جاده ها با سرعت مطمئنه در جاده ها حرکت کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان قم نیز گفت: وضعیت ترافیکی در این محورها عادی و روان است و در برخی از محورها، مه گرفتگی باعث کاهش دید رانندگان شده است که لازم است رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه ادامه مسیر دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار