شرق اصفهان محور دعوای زرگری؛
تابناک اصفهان، حسن کامران نماینده سابق مجلس از استاندار اصفهان شکایت کرده است. آقای کامران در روزهای اخیر فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده و این شکایت نیز به نوعی در راستای همین فعالیت‌ها به نظر می‌آید.
کد خبر: ۳۴۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷ 26 December 2016
به گزارش تابناک اصفهان، حسن کامران نماینده سابق مجلس از استاندار اصفهان شکایت کرده است. آقای کامران در روزهای اخیر فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده و این شکایت نیز به نوعی در راستای همین فعالیت‌ها به نظر می‌آید.

این حرکت بعد از شروع فعالیت های مجازی در شبکه‌های اجتماعی مختلف و سرمقاله نویسی ها و مصاحبه های مطالبه گرانه و بدون نتیجه در روزنامه کیمیای وطن "به مدیر مسئولی حاجیان یکی از نزدیکان کامران" صورت گرفته و همین موضوع، مقوله بازگشت کامران به صحن بهارستان را بار دیگر بر سر زبان ها انداخته است.
 
 

دلیل اصلی این شکایت به حوزه مهم انتخاباتی برای تعدادی از نمایندگان از جمله کامران یعنی شرق اصفهان باز می گردد و همین مسئله سبب شده با توجه به اعتراضات اخیر مردم شرق اصفهان کامران به سراغ استاندار برود؛ البته این شکایت به نوعی به اختلافات قبلی استاندار و کامران نیز باز می گردد؛ چرا که زرگرپور، استاندار اصفهان بار ها در جلسات محرمانه سیاسی و حتی برخی جلسات علنی به شیوه کسب رای کامران در ادوار گذشته انتقاد داشته و این شیوه را درست نمی‌داند.

کامران به همراه عده دیگر از نمایندگان سابق اصفهان و همچنین چهره های جدید سیاسی به دنبال کسب رای پنجمین نماینده اصفهان که در انتخابات میان دوره ای این شهرستان انتخاب می‌شوند، هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار