مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین:
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: بنیاد برکت«ستاد اجرایی فرمان صد امام خمینی (ره )» در طرحهای صنعتی سهامی خاص در راستای رونق تولید مشارکت می کند.
کد خبر: ۳۴۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 25 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضاخانپور  صبح یکشنبه در نشستی با نماینده بنیاد برکت در شهرک صنعتی کاسپین اظهار داشت: در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و به منظور احیا و توانمند سازی اقتصادی مناطق محروم و کمتر برخوردار، بنیاد برکت درصدد است در ۶۰ طرح اقتصادی تولیدی در صنایع با اولویت طرحهای تکمیلی و نیمه تمام مشارکت کنند.

وی رشته های فعالیت شامل غذایی و دارویی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، چوب، کاغذ و مصالح ساختمانی، کانی‌های فلزی، غیر فلزی و ساخت فلزات اساسی، تبدیلی، چاپ و بسته بندی، شیمیایی، برق، الکترونیک و تجهیزات مهندسی را از طرحهای اقتصادی مورد طرح بنیاد برکت نام برد.

خانپور با اشاره به عمده فعالیت این بنیاد گفت: مشارکت و سرمایه گذاری در طرحهای تکمیلی، دانش بنیان و طرحهای ایجادی برای شرکتهای سهامی خاص بوده که حداقل حجم کل سرمایه گذاری ۱۰میلیارد  و حداکثر مشارکت ۴۰۰ میلیارد ریال است که در سود و زیان واحد صنعتی شریک بوده و برگشت پول بدون بهره است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان حداقل سهم بنیاد برکت در طرحها را ۳۴ درصد و حداکثر ۴۹ درصد عنوان کرد و گفت:  طرحهای دارای توجیه فنی- اقتصادی مناسب منطبق با مزیت های نسبی محلی از اولویتهای این طرح است.

در پایان مقرر شد واحدهای متقاضی مورد بازدید میدانی کارشناسان بنیاد برکت قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار