تابناک مرکزی: رییس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان مرکزی گفت: کمیته انتخابات اصلاح‌طلبان استان مرکزی به منظور سیاستگذاری در زمان انتخابات سال آینده تشکیل شد.
کد خبر: ۳۴۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 14 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عباس لعلبار در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: پس از آنکه در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مرکزی آیین‌نامه بومی کمیته انتخابات تهیه و مورد تصویب قرار گرفت، روز گذشته اولین جلسه این کمیته تشکیل شد .

وی افزود: کمیته انتخابات علاوه بر اعضای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان مرکزی احزاب و تشکل‌های همسو و حامی دولت که درخواست عضویت‌شان مورد قبول و تایید شورای هماهنگی استان قرار گرفته را شامل می‌شود و دارای 30 عضو است.

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان مرکزی گفت: با تشکیل این کمیته از این پس و تا پایان انتخابات‌های ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تمامی سیاستگذاری‌ها و فعالیت‌های اصلاح‌طلبان استان در قالب این کمیته به انجام خواهد رسید.

لعلبار افزود: آیین‌نامه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و کارگروه استانی آن که به تازگی تهیه شده انطباقی حداکثری با آیین‌نامه بومی مصوب این کمیته داشته و در واقع اصلاح‌طلبان استان مرکزی با تشکیل کمیته انتخابات، چندین گام از بقیه استان‌ها جلوتر هستند .

به گفته وی، علی فرهمندپور رئیس این کمیته به همراه مجید عینی، روح‌الله هاشمی، عباس لعلبار و دبیر شورای هماهنگی، اعضای هیأت رئیسه این کمیته هستند .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار