مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: در نیمه نخست امسال ورزشکاران استان در رویدادهای مختلف ملی، بین المللی، آسیایی، جهانی و المپیک موفق به کسب 582 مدال شده اند.
کد خبر: ۳۴۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 13 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، مجتبی جوهری شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از ورزشکاران نمونه استان کرمانشاه که با حضور وزیر ورزش و جوانان در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: 445 مدال از این تعداد در رقابت های ملی و کشوری، 68 مدال در رقابت های بین المللی، 30 مدال در رقابت های قهرمانی آسیا، 33 مدال در مسابقات قهرمانی جهان و 6 مدال نیز در رقابت های المپیک و پارالمپیک کسب شده است.
وی با بیان اینکه استان کرمانشاه در 30 رشته ورزشی ملی پوش دارد، افزود: در نیمه نخست امسال ورزشکاران کرمانشاهی 346 بار به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.
جوهری همچنین از اجرای 18 پروژه ورزشی طی سال های 93 تا 95 در استان خبر داد و گفت: این پروژه ها شامل طرح های کوچک تر نظیر 15 سالن سقف کوتاه و 6 سالن سقف بلند، 12 استخر سرپوشیده، پیست دو و میدانی، خوابگاه ورزشی و یک سالن تیراندازی می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، همچنین از افتتاح 12 پروژه دیگر تا ایام الله دهه فجر امسال خبر داد.
وی در پایان به برخی مشکلات هیات های ورزشی استان نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر مسئله مشکلات مالی، هیات های ما با بدهی های زیادی در خصوص آب، برق و گاز مواجه هستند که امیدوارم با کمک وزارت ورزش و جوانان و همراهی ادارت مطبوع این مشکل برطرف شود.
در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی از کیانوش رستمی (قهرمان وزنه برداری المپیک)، محمدخالوندی (قهرمان پرتاب نیزه پارالمپیک)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، مسلم اکبری و بهنام سهرابی (نایب قهرمان مسابقات فوتبال پارالمپیک)، مهران نکویی مجد (نفر چهارم پرتاب وزنه پارالمپیک)،علی الفت نیا (نفر نهم مسابقات پرش طول پارالمپیک) و شهلا بهروزی راد (نفر دهم مسابقات آب های آرام پارالمپیک) و ندا شهسواری (تنها بانوی المپیکی پینگ پنگ ایران) تجلیل شد.
در این مراسم همچنین از سعید احمدی کاراته کا کرمانشاهی به خاطر کسب مقام قهرمانی مسابقات جهانی نیز تجلیل به عمل آمد.
در بخش پیشکسوتان ورزشی نیز از محمدتقی خسروی پدر ورزش کرمانشاه، جواد کریمی، محمدحسن محبی و محمدحسین محبی تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار