امام جمعه موقت اصفهان:
تابناک: امام جمعه موقت اصفهان گفت: تمدید ده ساله تحریم‌ها دشمنی یکپارچه دولت آمریکا با ملت ایران را بر همگان اثبات کرد و فضای دو قطبی کشور درباره مذاکرات هسته‌ای را درهم شکست.
کد خبر: ۳۴۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 09 December 2016

به گزارش خبرنگار تابناک، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان به عهدشکنی اخیر آمریکا و تمدید تحریم‌های ده ساله بر علیه ایران اشاره و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها نیز درباره عدم اطمینان به دشمن، شیوه ها و خطوط قرمز مذاکرات هسته‌ای و احتمال عهدشکنی آمریکا تذکر داده بودند اما غفلت از این موارد باعث بدعهدی دشمن شد.

وی با بیان اینکه تمدید ده ساله تحریم‌ها دشمنی یکپارچه دولت آمریکا با ملت ایران را بر همگان اثبات کرد و فضای دو قطبی کشور درباره خوب یا بد بودن مذاکرات هسته‌ای را در هم شکست، افزود: مطابق آیات الهی دشمنان تا زمانی که مسلمان را شبیه خود کنند دست از سر آنها برنمی‌دارند؛ در واقع دشمنان دین و مستکبران با نقشه‌های مختلف سعی دارند تا ملت ما را مستعمره و فرمان‌بردار خویش سازند و عمل نکردن دشمنان به برجام و تمدید‌های ده ساله این امر را به خوبی ثابت کرد.

مسئولان باید اقرار به نقض برجام را از دیگر کشورهای مذاکره‌کننده پیگیری کنند

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر اینکه مسئولان کشور در پی این اتفاقات متوجه شدند که هر لبخندی قابل اعتماد نیست، ابراز داشت: مسئولان باید اقرار به نقض برجام را از 5 کشور دیگر مذاکره‌کننده پیگیری و آن رسانه‌ای کنند تا حقیقت ماجرای این بدعهدی‌ها بر جهانیان ثابت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی‌های جبهه سوریه اشاره و تصریح کرد: حلب در آستانه آزادی است و امیدواریم با مجاهدت‌های سربازان اسلام به زودی جنگ در این کشور اسلامی خاتمه پیدا کند.

در قیامت سؤال می‌شود که آیا مردم از حقوق‌های نجومی راضی بودند

آیت‌الله مهدوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درآمدهای نجومی ابراز داشت: برخی افراد بسیاری از این حقوق‌های نجومی را قانونی برشمردند و این در حالی است که اگر قانونی در این رابطه وجود دارد باید سقف حقوق مشخص باشد؛ چگونه یک مسئول 20 میلیون تومان و بیشتر حقوق دریافت کرده است درحالیکه رئیس‌جمهور کشور کمتر از زیردست خود حقوق می‌گیرد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب هنوز نسبت به حقوق‌های نجومی دغدغه دارند و در سخنرانی‌های اخیر خود نیز این مطلب را بیان دشاتند که موضوع حقوق‌های نجومی روشن نشده است و مردم ما نیز نگران این مطلب هستند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه در روایات مختلف دینی و آیات قرآن استفاده از پول بیت‌المال حرام و موجب عذاب الهی است، گفت: سوال اینجاست که آیا توجیهی برای این دریافت‌های نجومی وجود دارد و باید بدانیم که در قیامت از ما سؤال می‌شود که آیا مردم از این حقوق‌ها راضی بودند.

امام زمان (عج) از منتظران واقعی تقوا و مراقب دائمی بر رفتار را انتظار دارند

وی با بیان اینکه به سازمان بازرسی کل کشور نیز این ایراد وارد است که چرا فقط حقوق‌های بالای 20 میلیون معرفی شده‌اند و آیا حقوق‌های غیرقانونی مابین هفت تا 20 میلیون گناه محسوب نمی‌شود، تصریح کرد: نباید از کنار این گناهان ساده بگذریم و آنها را کوچک بشماریم؛ حداقل کار این است که مسببان این کار باید مؤاخذه شوند.

وی با توجه به سالروز به امام رسیدن حضرت مهدی (عج) به ویژگی‌های منتظران واقعی اشاره و اظهار داشت: امام زمان (عج) از منتظران واقعی خود تقوا و پرهیزگاری و مراقبت دائمی از اعمال و رفتار خود را انتظار دارند و این مطلب از خطاب امام زمان به علی بن مهزیار مشخص است که به وی فرمودند اعمالت تاکنون مانع دیدار با ما بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار