دومین مراسم بزرگداشت روز حسابدار، با حضور پرشور حسابداران، حسابرسان، کارشناسان و مدیران این حوزه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱ 06 December 2016

در این آیین  جمعی از نمایندگان اتاق بازرگانی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و متولیان تولید و صنعت و استادان بنام حسابداری حضور داشتند.

رئیس انجمن حسابداری یزد در این آیین با تبریک به مناسبت روز حسابدار اظهار داشت: این همایش دومین گردهمایی حسابداران، حسابرسان، کارشناسان و مدیران حوزه حسابداری است که هرسال برگزار می‌شود.

محمدعلی خاکباز با اشاره به تشکیل انجمن حسابداری یزد ادامه داد: به منظور تحقق سیاست‌ها و اهداف کلان اقتصاد مقاومتی و بنابر ضرورت ایجاد نظم و انضباط مالی با رویکرد درون‌زایی اقتصادی، انجمن حسابداری یزد شکل گرفت.

وی با اشاره به تلاش‌های کمیته‌های انجمن در برگزاری این همایش بیان داشت: شایسته است اکنون که اقدامی برای رشد و توسعه در این زمینه با تشکیل این انجمن آغاز شده است همه فعالان این رشته ما را یاری کنند.

رئیس انجمن حسابداری یزد با تاکید بر اینکه حوزه امور مالی و مدیریت منابع موتور محرکه هر دستگاه و سازمان به‌شمار می‌آید، عنوان کرد: متاسفانه منابع مالی در هر حوزه محدود است، کمبود اعتبارات و تخصیص اعتبار هم رضایت‌بخش نیست از این‌رو مدیران و کارشناسان این حوزه باید با هنر خویش، امور مالی را مدیریت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار