اختصاصی تابناک؛ نگاهی به برنامه های روز دانشجو در استان اصفهان؛
تابناک اصفهان، در حالی که تنها چند روز، به روز دانشجو در کشور باقی مانده است، دانشگاه‌های سراسر کشور در تدارک برگزاری برنامه‌های متفاوتی برای روز دانشجو هستند. شصت و چهار سال پیش چند دانشجوی دانشگاه تهران در اعتراض به سفر مقامات آمریکایی به ایران، مظلومانه شهید شدند و حالا بعد از شش دهه دانشجویان مختلف سراسر کشور سعی می‌کنند یاد این روز را زنده نگه داشته و در مسیرشان قدم بگذارند.
کد خبر: ۳۳۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 04 December 2016
به گزارش تابناک اصفهان، در حالی که تنها چند روز، به روز دانشجو در کشور باقی مانده است، دانشگاه‌های سراسر کشور در تدارک برگزاری برنامه‌های متفاوتی برای روز دانشجو هستند. شصت و چهار سال پیش چند دانشجوی دانشگاه تهران در اعتراض به سفر مقامات آمریکایی به ایران، مظلومانه شهید شدند و حالا بعد از شش دهه دانشجویان مختلف سراسر کشور سعی می‌کنند یاد این روز را زنده نگه داشته و در مسیرشان قدم بگذارند.
 
عمو عزت در سفر انتخاباتی یا اردو دانشجویی؟!
 
تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان روز دوشنبه ساعت 12:30 دقیقه میزبان رئیس سابق صداوسیما یعنی عزت الله ضرغامی است؛ این برنامه تحت عنوان "دانشجو و رسانه" توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی ( از تشکل های اصولگرای دانشجویی) برگزار می شود.
 
تب داغ این برنامه هم به تکذیب های عزت الله خان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و مسائل پیش آمده سیاسی باز می گردد؛ حال باید دید در روزهایی که بسیاری وی را یکی از کاندیداهای شاخص اصولگرایان برای اردیبهشت 96 عنوان می کنند، ضرغامی جواب سوال دانشجویان در این باره را چه می دهد؟!
 
 لشگر کشی اصولگریان در تالار آوینی
 
عبدالله گنجی از آن دست سیاسیون رسانه ای است که در موضع گیری ها بسیار صریح و تند عمل می کند و همین موضوع او را به یکی از ژنرال های رسانه های اصولگرا تبدیل کرده است؛ او تحلیلگر و روزنامه نگار است و به مدیرمسئولی روزنامه جوان و تحلیل مسائل سیاسی شناخته می شود! گنجی روز یکشنبه به تالار آوینی دانشگاه اصفهان می آید و درباره رسالت دانشجو در قبال فساد های اقتصادی توضیح می دهد.
 
نکته قابل توجه این است که امسال دانشجویان اصولگرا از چهره های نام آشنای رسانه ای برای لشگرکشی برابر اصلاح طلبان استفاده کردند. اقدامی که در نوبه خود قابل توجه بود.
 
 دختر خلخالی در کاشان از آرمانخواهی می گوید
 
در روزهایی که کمپین های سیاسی درباره وضعیت زنان و موارد مختلف خشونت علیه آن ها به موضوع داغ فضای مجازی تبدیل شده است؛ دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه کاشان به مناسبت روز دانشجو از این موضوع عبور نکردند و به سراغ یکی از فعالان حقوق زنان که کم و بیش رنگ و بوی سیاسی هم دارد، رفتند تا به بررسی " آرمانخواهی تا سیاست هویت" بپردازند. دکتر فاطمه صادقی  دختر آیت الله صادق خلخالی ( از شخصیت های حاشیه ای انقلاب و قوه قضائیه) روز دوشنبه میهمان تالار آزادی دانشگاه کاشان است. این برنامه ساعت 18:30 دقیقه  برگزار می شود.
 
معین میهمان فصل زرد و فریاد سبز!
 
اصلاحاتی های اصفهان آن هم از نوع دانشجوهایشان، امسال برای رقابت با رقبای اصولگرا که دست به دامن چهره های شاخص سیاسی شدند؛ کم نیاوردند و رفتند سراغ مصطفی معین! کاندیدای ریاست جمهوری سابق و وزیر علوم دولت هاشمی و خاتمی!
 
معین قرار است ابتدا در مراسم سالگرد بازگشایی انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اصفهان  که با عنوان "فصل زرد فریاد سبز" ( شعاری که شنیده می شد یا در لحظات آخر اسمش تغییر می کند و یا کلا لغو می شود) شرکت کند و عصر روز 15 آذر نیز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به دانشگاه هنر اصفهان برود تا در مراسم کوی آذر که به میزبانی انجمن اسلامی دانشجویان این دانشگاه برگزار می شود؛ سخنرانی کند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار