رئیس تشکل شرکت‌های بیمه‌ای استان قم خبر داد
رئیس تشکل شرکت‌های بیمه‌ای استان قم گفت: دفاتر بیمه‌ای غیرقانونی نیز در استان فعال هستند از این محل کلاهبرداری‌های زیادی صورت گرفته که باید نهادی عهده دار برخورد با این دفاتر غیر قانونی باشد.
کد خبر: ۳۳۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱ 03 December 2016
به گزارش تابناک قم، علی قطبی راوندی عصر امروز در نشست استاندار با مدیران شرکت‌های بیمه استان با اشاره به اینکه بیمه استان قم مظلوم است اظهار داشت: در شرایطی که با بروز حوادث نقش بیمه‌ها پررنگ می‌شود اما ضریب نفوذ بیمه‌ای در قم رقم مطلوبی نیست و این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی است.

رئیس تشکل شرکت‌های بیمه‌ استان قم بابیان اینکه تعامل و هماهنگی بین برخی نهادها و سازمان‌ها مناسب نیست چرا که هنوز نقش بیمه برای آن‌ها محرز نشده است افزود: درآمد بیمه استان در سال گذشته 305 میلیارد تومان و خسارت پرداختی 220 میلیارد تومان بوده، در استان قم نیز استقبال مردم در حال حاضر به سمت بیمه زندگی و عمر است.

مدیر بیمه ایران استان قم با اشاره به اینکه 20 شرکت بیمه‌ای در استان قم فعال است عنوان کرد: سرمایه‌گذاران پروژه‌های عمرانی در تهران تحت پوشش بیمه‌ای قرار می‌گیرند که باید پروژه‌های عمرانی و واحدهای صنعتی در استان بیمه شوند چرا که وقتی آسیبی ببینند باید در قم اعلام خسارت کنند.

وی با بیان اینکه ثبت آمار بیمه‌ای در قم حق بیمه استان را بالا می‌برد ادامه داد: دفاتر بیمه‌ای غیرقانونی نیز در استان فعال هستند از این محل کلاه برداری‌های زیادی صورت گرفته است که باید نهادی عهده دار برخورد با این دفاتر غیر قانونی باشد.

قطبی راوندی بر لزوم حضور نماینده بیمه در شورای عالی ترافیک و مدیریت بحران تاکید کرد و گفت: باید جایگاهی برای صنعت بیمه استان تعریف شود چرا که فعالیت بیمه‌ها بسیار گسترده است.

رئیس تشکل شرکت‌های بیمه‌ای استان قم با اشاره به اینکه از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم نقش بیمه‌ها در حوادث طبیعی است بیان کرد: صندوق بیمه حوادث همگانی در مجلس تصویب شده کهاین صندوق برای حوادث طبیعی است و برای آتش‌سوزی و سایر حوادث تعریف‌نشده است.

وی بر لزوم همکاری رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی بیمه تاکید کرد و گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ بیمه در استان قم 1.5 است که این میزان به نسبت میانگین کشوری کمتر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار