توصیه یک مدیر به مردم؛
تابناک: با توجه به اینکه اجرای شبکه فاضلاب شهرستان گز سالهاست جزو اهداف شبکه آب و فاضلاب استان اصفهان است بنابراین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از مردم و شورای شهر این شهرستان خواست به جهت تسریع در اجرای شبکه فاضلاب شهرستان گز ورود یابند.
کد خبر: ۳۳۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹ 27 November 2016
تابناک اصفهان: با توجه به اینکه اجرای شبکه فاضلاب شهرستان گز سالهاست جزو اهداف شبکه آب و فاضلاب استان اصفهان است بنابراین مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از مردم و شورای شهر این شهرستان خواست به جهت تسریع در اجرای شبکه فاضلاب شهرستان گز ورود یابند.
 
هاشم امینی با اشاره به اینکه اگر در برخی از مواقع مسئولین درست به وظایفشان عمل نمی کنند به طوریکه خللی در خدمت رسانی به وجود می آید مردم باید آگاه باشند و این مسئله را پای نظام نگذارند و این امر تنها ناشی از عملکرد ضعیف مسئول مربوطه می باشد.
 
مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت آبفا استان اصفهان اجرای شبکه فاضلاب را در شهر گز ضروری دانست و گفت: هم اکنون در بسیاری از شهرهای استان مانند نجف آباد، درچه، تیران، خوانسار، گلپایگان، فلاورجان، کلیشاد، مینادشت و ... که البته برخی از این شهرها با اینکه دارای ردیف بودجه هستند اما با کمک مردم و شورای شهر با بهره گیری از ماده واحده تبصره 3 اجرای شبکه فاضلاب در این شهرها در دستور کار قرار گرفته است. بر این اساس انتظار می رود مردم و شورای شهر گز هم با نهایی کردن ماده واحده تبصره 3 روند اجرای شبکه فاضلاب را در این شهر سرعت بخشند هرچند که از 15 کیلومتر اجرای شبکه فاضلاب شهر گز 8 کیلومتر آن عملیاتی شده است.
 
وی بهره گیری از پساب را در شهر گز بسیار حائز اهمیت دانست و بیان داشت: به جهت کمبود شدید منابع آبی استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز امری ضروری است. بنابراین به نظر می رسد مسئولین امر در شهر گز برای آبادانی و سرسبزی این شهر تاریخی نیاز به استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز دارند این درحالیست که شهرهایی مانند خورزوق، دولت آباد، دستگرد با اجرای پروژه هایی به روش مالی بیع متقابل در صدد استفاده از پساب هستند .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار