کد خبر: ۳۳۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 26 November 2016

به گزارش تابناک یزد،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در شورای پدافند غیرعامل استان با بیان این‌که در دولت تدبیر و امید به جلب مشارکت مردم در حوزة پدافند غیرعامل توجه ویژه‌ای شده است، گفت: ضروری است در این حوزه به جامعه بیشتر از گذشته آموزش داده شود.

«محمدعلی طالبی» در نشست شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور «غلامعلی حیدری» معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد، با اشاره به تأکیدهای مقام معظم رهبری و نظام نسبت به موضوع پدافند غیرعامل، اظهار کرد: هرچه جلوتر می‌رویم با توجه به شرایط و تهدیدهای منطقه‌ای نیاز به پدافند غیرعامل بیش از پیش احساس می‌شود و به درک واقع‌بینانه‌تری نسبت به این موضوع دست می‌یابیم.

وی گفت: این درک، ما را موظف می‌کند تا با اهتمام و جدیت بیشتری در موضوع پدافند غیرعامل گام برداریم و مسئولیت خود را در این حوزه با هماهنگی، همکاری و تعامل بیشتر با یکدیگر ایفا کنیم.

طالبی افزود: خوشبختانه تحرک بسیار خوبی را در شورای پدافند غیرعامل استان شاهد هستیم و توجهی که دستگاه‌های استان نسبت به جلب توجه عموم مردم به موضوع پدافند غیرعامل داشته اند شایسته تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه از فرمانداران شهرستان‌های استان نیز برای برنامه‌های خوبی که در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل در شهرستانها برگزار شد، تشکر کرد.

افتتاح نخستین مرکز آموزشی CBRN  کشور در استان یزد

«حسین اسماعیلی» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری نیز در این نشست از افتتاح نخستین مرکز آموزشی و آمادگی نیروهای عملیاتی در مقابل خطرهای شیمیائی، بیولوژیک، رادیواکتیو و هسته‌ای به‌صورت پایلوت در استان یزد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی یادآور شد: در شرایط امروز هرچه در حوزه پدافند غیرعامل کار شود، کم است و شایسته است صداوسیما و رسانه‌های مکتوب و مجازی نسبت به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در جامعه فرهنگسازی کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار