کد خبر: ۳۳۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 25 November 2016
مدیر کل راه آهن آذربایجان شرقی: 2 واگن از قطار تبریز-مشهد در حادثه سمنان آسیب دیده است
 
ایسنا نوشت:
مدیر کل راه آهن آذربایجان شرقی با بیان اینکه تنها دو واگن از قطار تبریز-مشهد در حادثه سمنان آسیب دیده است، گفت: این قطار ظهر روز گذشته از تبریز به مقصد مشهد حرکت کرده بود.

میر حسن موسوی با ارائه توضیحاتی در خصوص آسیب دیدن قطار تبریز- مشهد اظهار کرد: این قطار روز گذشته ساعت 11:50 از تبریز به مقصد مشهد حرکت کرده بود که امروز حدود ساعت 8 صبح در مسیر بین سمنان - دامغان با قطار سمنان- مشهد برخورد کرده است.

وی افزود: در این برخورد دو واگن از قطار تبریز-مشهد آسیب دیده و آتش گرفته اما قطار سمنان - مشهد بیشتر از قطار تبریز - مشهد آسیب دیده است. فعلا اطلاعات دقیقی از شمار مصدومان این حادثه در دست نیست و منتظریم تا اطلاعات کاملی از مرکز سمنان دریافت کنیم.

موسوی گفت: همشهریانی که از بستگانشان در این قطار هستند و اکنون به تلفن همراه خود پاسخ نمی دهند نگران نباشند چرا که در مسیر راه آهن آنتن قطع می شود و توان پاسخگویی ندارند. به محض دریافت اطلاعات کامل از تعداد مصدومان این حادثه سریعا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

به گفته وی، بقیه واگن های قطار از دو واگن آسیب دیده جدا شده و به سمت مشهد حرکت کرده است.
 
جرئیات حادثه قطار سمنان و آمار قربانیان 
 
سرپرست اورژانس کشور: کشته‌های حادثه قطار سمنان آنقدر هست که ایران را عزادار کند

تسنیم نوشت:
 سرپرست اورژانس کشور به جزئیات جدیدی از حادثه قطار سمنان پرداخت و گفت: کشته‌های حادثه قطار سمنان آنقدر هست که ایران را عزادار کند.

پیر حسین کولیوند با اشاره به اینکه پس از 4 تا 5 ساعت امداد رسانی به حادثه قطار محور سمنان و دامغان تعداد مصدومان به 52 نفر رسیده است، اظهار داشت: از این تعداد مصدومان 43 نفر به بیمارستان ولایت دامغان و 9 مصدوم به به بیمارستان کوثر سمنان انتقال یافتند.

سرپرست اورژانس کشور درباره تعداد دقیق جان باختگان این حادثه نیز با موکول کردن ارائه آمار به ساعت دیگری عنوان کرد: کشته‌های حادثه قطار سمنان آنقدر هست که ایران را عزادار کند.

همچنین در این راستا پیرحسین کولیوند - سرپرست اورژانس کشور نیز صبح امروز پس از حادثه برخورد دو قطار در سمنان، دستورات لازم برای رسیدگی به وضعیت موجود را صادر کرد.

در این زمینه نیروهای اورژانس از طریق زمینی و هوایی برای خدمت دهی به مجروحان و پوشش این حادثه به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست اورژانس کشور پس از وقوع حادثه به سرعت عازم محل برخورد دو قطار شده است تا بتواند با حضور در محل حادثه خدمتی بهتر از سوی اورژانسی‌ها به مجروحان داشته باشد.

به گزارش وزارت بهداشت - این حادثه که ساعت 7 و 50 دقیقه صبح امروز جمعه 5 آذر رخ داده است تاکنون سبب کشته شدن پنج نفر شده است که در پی حادثه از طرف اورژانس 12 آمبولانس 2 اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به محل حادثه اعزام شده است. 
 
جرئیات حادثه قطار سمنان و آمار قربانیان 
افزایش تعداد مصدومین سانحه برخورد دو قطار

میزان نوشت:
تعداد مصدومین سانحه برخورد دوقطار به 70 نفرافزایش یافت.

بر اساس اعلام اورژانس کشور تعداد مصدومین سانحه برخورد دو قطار مسافربری به 70 نفر افزایش یافت.

طبق آمار 11 نفر از مصدومین در بخش اورژانس بیمارستان کوثر سمنان بستری شدند.

45 مصدوم در بیمارستان ولایت دامغان‌ بستری هستند و 14 مصدوم در کلینیک تخصصی دامغان و به صورت سرپایی درمان شدند. 
 
جرئیات حادثه قطار سمنان و آمار قربانیان
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار