نیمه شب گذشته رخ داد؛
تابناک: محمد شریعتی با اشاره به حادثه آتش سوزی در میدان نقش جهان اظهار داشت: بروز این حادثه در ساعت ۲:۰۲ بامداد به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شده است.
کد خبر: ۳۳۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 25 November 2016

تابناک اصفهان: محمد شریعتی با اشاره به حادثه آتش سوزی در میدان نقش جهان اظهار داشت: بروز این حادثه در ساعت ۲:۰۲ بامداد به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه محل حادثه کارگاه صنایع دستی بوده و به همین دلیل نیروهای امدادی از پنج ایستگاه برای اطفای آن اعزام شدند، اضافه کرد: از این رو نیروهای امدادی از ایستگاه‌های چهار، پنج،‌۹،‌۱۴ و ۱۷ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی کمتر از ۲ دقیقه به محل حادثه اعزام شدند، اضافه کرد: با همت این نیروها حریق در کمترین زمان ممکن اطفاء و خوشبختانه به بافت تاریخی و چوب‌های سقف بازار خسارتی وارد نشد.

وی در ادامه با بیان اینکه به منظور اهمیت محل حادثه نیروهای آتش نشانی در فاز دوم از ایستگاه‌های سه، شش و هفت آتش نشانی اصفهان نیز نیروهایی را به محل حادثه اعزام کردیم، ابراز داشت: از این کارگاه صنعتی که در کنار مسجد شیخ لطف‌الله واقع شده بود دو عدد کپسول ۱۱ کیلویی، یک عدد پیک نیک و یک عدد کپسول هوا استخراج شد.

شریعتی بیان داشت: در حال حاضر علت وقوع این حادثه در دست بررسی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار