تابناک: امروزه سویا به راحتی در سوپر مارکتها قابل خریدنی است، ذرت داغ مکزیکی در منظر تمام مسئولان اعم از بهداشتی و غیر بهداشتی به فروش می‌رسد که اگر بر تراریخته بودن آن شک و شبهه ای نیست پس چرا جمع آوری نمی شود مثل تمام محصولات فاسد و غیر بهداشتی.
کد خبر: ۳۳۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 24 November 2016
تابناک اصفهان: با آغاز زمستان ذرت فروشی بازار داغی پیدا می کند و شاهد فروش ذرت‌هایی مکزیکی هستیم که لیوان لیوان با سس سفید و قرمز به دست مردمی می‌رسد که نه می دانند تراریخته چیست و نه اینکه چه عوارضی بر سلامتی آنها دارد.
 
ذرت و سویا که روزی پزشکان مردم را دعوت به مصرف این محصولات مغذی می‌کردند از یک تا دو سال گذشته مارک تراریخته بر این محصولات و بسیاری دیگر توسط عده ای از مسئولان زده شد و مردم را منع کردند.
 
اگر تراریخته بود چرا روزی محصولات مغذی و مواد پرارزش غذایی نام برده می‌شد و به وفور از اینکه سویا و ذرت تاثیر بر افزایش هوش و غیره دارده سخن به میان آمد و چرا این همه سال سکوت .
 
شناسایی این محصولات در ردیف تراریخته و معرفی تعدادی به عنوان محصولات دست کاری شده ژنتیکی که یکسر آن به صهیونیست بر می‌گردد پس از این همه سال مصرف و در دسترس بودن مردم که حتی کماکان امروزه هم در دسترس هست، باز هم جای تعجب دارد.
 
امروزه سویا به راحتی در سوپر مارکتها قابل خریدنی است، ذرت داغ مکزیکی در منظر تمام مسئولان اعم از بهداشتی و غیر بهداشتی به فروش می‌رسد که اگر بر تراریخته بودن آن شک و شبهه ای نیست پس چرا جمع آوری نمی شود مثل تمام محصولات فاسد و غیر بهداشتی.
 
محصولاتی که تنها هشدار و خطر آن از سوی رسانه ها به گوش مردم می‌رسد اگر تنها به دلیل فرهنگ سازی صورت می‌گیرد که خود مردم اقدام به خرید نکنند در این میان این سوال پیش می آید اگر تمام ذرت‌ها و سویا و مابقی محصولات تراریخته جمع آوری شود آیا فکر می کنید مردمی اعتراض خواهند کرد به طور قطع خیر چون جایگزین‌های برای آن هست  پس اینکه چرا با وجود تمام خطرات در سطح بازار هست این را باید مسئولان پاسخ دهند.
 
یا لااقل در کشور در راستای فرمایش رهبری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اقدام به تولید محصولات جایگزینی اما سالم خواهند کرد.هشدارهای که از باب وظیفه یا تبلیغاتی صورت می‌گیرد به طور قطع دیگر جوابگو نخواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار