تابناک: به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر خودکشی جوانی در پارک لاله این موضوع در دستور کار کلانتری شماره ۱۷ اصفهان قرار گرفت.
کد خبر: ۳۳۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 23 November 2016
تابناک اصفهان: با سر زدن به بیمارستان نور علی اصغر و بخش مسمومیت‌ها به راحتی شاهد افرادی نجات یافته از خودکشی هستیم که به طرق مختلف اقدام به این کار کرده بودند  اماخواسته الهی تقدیری دیگری را برای آنها رقم زده بود.
 
بیشتر افرادی که در این بیمارستان بستری هستند سنین جوانی خود را سپری می‌کنند و غالبا زنان را مشاهده می‌کنیم.

اما این وضعیت اسفبار در حالی است که بسیاری از اقدام به خودکشی ها منجر به مرگ آنها می شود و باید آمار آن را از سوی پزشکی قانونی پیگیری کرد.
 
خودکشی ها که ترس آن در وجود غالب مردم ریخته شده است و یا حتی می‌توان گفت آرزوی برخی از افراد شده است .
 
در این بازار خودکشی  خبر  خودکشی جوان ۲۴ ساله و متولد سال ۷۱ صبح روز گذشته در پارک لاله  به گوش رسید.
 
سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به خودکشی جوانی حدود ۲۴ ساله و متولد سال ۷۱ در اصفهان در روز گذشته اظهار داشت: به دنبال تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰  مبنی بر خودکشی جوانی در پارک لاله این موضوع در دستور کار کلانتری شماره ۱۷ اصفهان قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه با هماهنگی مقامات قضایی نسبت به حفظ صحنه جرم و بررسی علت حادثه انجام شد، ادامه داد: پس از بررسی اولیه جسد به پزشکی قانونی برای بررسی‌های بعدی منتقل شد.
 
کریمی با بیان اینکه این جوان ساعت ۹:۳۰ روز گذشته خود را از درختی در پارک لاله و پشت فروشگاه رفاه حلق آویز کرده است، ابراز داشت: در حال حاضر علت خودکشی در دست بررسی است.
 
خودکشی با قرص، مواد شوینده، حلق آویز کردن و غیره از روش‌های مختلف خودکشی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار