تابناک: دامپزشکی اصفهان که خود ناظر بر مرغداری ها هست و سالهاست با علم بر اینکه مرغ‌ها 3500 گرم، چهار کیلویی، 2500 گرم و غیره تولید و به بازار عرضه می‌شود و هیچ یک مطابق با وزن استاندارد نیست، حال خود از هشدار دهندگان مصرف این نوع مرغ‌ها شدند.
کد خبر: ۳۳۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 22 November 2016
تابناک اصفهان: دامپزشکی اصفهان که خود ناظر بر مرغداری ها هست و سالهاست با علم بر اینکه مرغ‌ها 3500 گرم، چهار کیلویی، 2500 گرم و غیره تولید و به بازار عرضه می‌شود و هیچ یک مطابق با وزن استاندارد نیست، حال خود از هشدار دهندگان مصرف این نوع مرغ‌ها شدند.
 
دامپزشکی اصفهان که طی چند سال اخیر در جلسات متعدد به دنبال تولید و توزیع مرغ سایز است، مرغی که کمتر از 1800 گرم باشد، مرغی که نه با آنتی بیوتیک بزرگ شده و نه وزن زیاد آن چربی زائد بر بدن مصرف کننده باشد، نوید از تولید مرغی می‌دهد که 2200 گرم است، مرغی که هنوز به وزن مرغ سایر نرسیده است.
 
مرادی، رئیس اداره بهداشت عمومی و نظارت برفرآورده های خام دامی دامپزشکی اصفهان که خود صراحتا اعلام کرده است طعم مرغ سایز به دلیل اینکه چربی کمتر و آنتی بیوتیک پایینی دارد بسیار خوشمزه است، افزود: توصیه می‌کنیم که همه مردم به سمت مرغ سایز بروند.
 
تولید و توزیع مرغ 2200 که امروزه کمترین وزن مرغ است، از اول آذرماه در اصفهان آغاز شد و این در حالی که به ندرت خانواده ها می توانند مرغ با وزن یا کمتر 1800 پیدا کنند و این یک معضل بزرگ است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار