استاندار اصفهان:
تابناک: استاندار اصفهان گفت: ۷ هزار هکتار از زمین نمایشگاه بین المللی اصفهان تأمین شده و در این ماه کلنگ آن زده می‌شود و امیدوار هستیم تا سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۳۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 10 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رسول زرگرپور شامگاه شنبه در جلسه شورای اشتغال استان اصفهان با بیان اینکه برنامه ایجاد اشتغال در سال 93 به دلیل مشکلات موجود اقتصادی تعدیل شد، اظهار داشت: نسبت به برنامه تعدیل شده در زمینه ایجاد اشتغال عملکرد خوبی داشتیم اما نسبت به برنامه 5 ساله عقب هستیم و با توجه به اینکه هنوز تسهیلات سال جدید را در اختیار استان نگذاشتند نمی‌توان میزان عملکرد امسال را بررسی کرد.

وی با اشاره به مشکلات کارگران و کارفرمایان بیان کرد: باید کارگروهی را ذیل شورای اشتغال به منظور بررسی مسائل و موضوعات مربوط به کارگر و کارفرما تشکیل دهیم و در آن تمام مسائل مربوط به کارگری را احصا و جمع بندی کرده و برای آن راهکار پیدا کنند تا در بخش استانی و در صورت لزوم در بخش کشوری پیگیر مطالبات آنها باشیم.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه دولت فشار زیادی متحمل شده تا تورم را به اندازه 30 درصد کاهش دهد، تصریح کرد: نوروز امسال برای تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و استفاده از تولیدات داخل، دولت با وجود فشارها مصمم به استفاده از میوه داخلی بوده و هیچ ارزی بابت خرید میوه از کشور خارج نشد.

وی با اشاره به قرارداد هزار میلیاردی که با سازمان فرودگاه‌های کشور بسته شده خاطرنشان کرد: بر مبنای این قرارداد مقرر شده گنجایش و ظرفیت پارکینگ فرودگاه اصفهان از 10 هواپیما به 20 هواپیما رسیده و 6 هزار متر مربع به فضای سالن ترانزیت اضافه شود.

زرگرپور با بیان اینکه طرح‌های تولیدی نیمه تمام زیادی در استان اصفهان باقی مانده گفت: 7 هزار هکتار از زمین نمایشگاه بین المللی اصفهان تأمین شده و در این ماه کلنگ آن زده می‌شود و امیدوار هستیم تا سال 96 به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به آمار اتباع خارجی مقیم اصفهان افزود: نزدیک به 180 هزار اتباع مجاز و مطابق برآوردها نزدیک به 120 هزار تبعه غیر مجاز در استان اصفهان وجود داشته که باید با غیرمجازها برخورد صورت بگیرد و اتباع مجاز را در شغل‌های خود کنترل کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار