منابع داخل موصل فاش کردند که همزمان با تداوم پیشروی های نیروهای مشترک عراقی در نبرد بازپس گیری این شهر از دست گروه تروریستی داعش، سرکرده این گروه را رعب و وحشت فرا گرفته است.
کد خبر: ۳۳۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 20 November 2016
به گزارش شفقنا، روزنامه «دیلی میل» انگلیس در این باره نوشت: ابوبکر بغدادی یکی از تونل های موصل را مقر خود قرار داده و حتی به نزدیکترین افراد پیرامون خود هم از ترس اینکه مبادا خیانت یا شورش کنند، مشکوک است.

دیلی میل همچنین نوشت: سرکرده داعش به تمامی اطرافیان خود حتی نزدیکان خود هم مشکوک است و همین موضوع باعث شده است تا دستور قتل بیش از ۵۰ افراطی اطراف خود را به اتهام جاسوسی صادر کند.
 
دستورات قتل به روش های وحشیانه ای که عناصر این گروه به آن عادت دارند، اجرا شد و در برجسته ترین مورد قربانیان پس از اثبات ارتباطشان با نیروهای ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا، زنده غرق شدند.

این روزنامه انگلیسی به اطلاعاتی که یکی از این افراد در موصل برای سازمان اطلاعات عراق ارسال کرده است، دست یافته است که تاکید می کند: شک و گمان بر بغدادی غلبه یافته و تمام وجود وی را فراگرفت است.
 
در یکی از پیام هایی که منابع عراقی اوایل نوامبر از موصل برای سازمان اطلاعات عراق ارسال کرده اند، آمده است: ابوبکر بغدادی اعصابش به هم ریخته و از ترددهای خود کاسته است.

پیام های دیگر از داخل موصل اشاره کرده اند به اینکه قتل مخبرین و کسانی که تلاش می کنند فرار کنند، به طور منظم در اطراف ابوبکر بغدادی اتفاق می افتد و وی به نزدیک ترین افراد به خود هم مشکوک است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار