تابناک: رئیس و اعضای ستاد کنگره نکوداشت حضرت آیت الله العظمی مظاهری با آیت الله مرتضی مقتدایی دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۳۳۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 18 November 2016
تابناک اصفهان: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، آیت الله مقتدایی در دیدار با اعضای ستادکنگره نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری با تشکر از فعالیتیهایی که در این راستا انجام می‌شود، گفت: معرفی افرادی که برای خدا زحمت کشیده، تدریس کرده و برای نشر ارزش ها تبلیغ نمودند کار بسیار مهمی است.
 
نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کمبودهایی که بزرگان دین در راه فعالیت‌های خود با آن مواجه بودند، خاطرنشان کرد: طلاب امروز در آسایش بهتری نسبت قدیم به سر میبرند.
 
قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضرت آیت الله العظمی مظاهری در ابعاد مختلف الگو هستند، تصریح کرد: شخصیت آیت الله العظمی مظاهری در دو بعد اخلاق و معنویت تجلی دارد، در مدتی که در قم حضورداشتند با هم بودیم و ایشان جدیت در تحصیل داشته و همیشه در حال درس، تدریس و مطالعه بودند و در بعد علمی مداومت واستمرار داشتند.
 
وی افزود: از طرف دیگر تقید به نماز جماعت، پرهیز از غیبت از ویژگی‌های بارز آیت الله العظمی مظاهری بود و ایشان از نظر سیاسی شاگرد و همراه حضرت امام خمینی(ره) و یار و یاور انقلاب بودند.
 
آیت الله مرتضی مقتدایی با اشاره به حضور آیت الله العظمی مظاهری در اصفهان تصریح کرد: آیت الله العظمی مظاهری ایثار کرده که به اصفهان تشریف بردند و با حضور در اصفهان سوابق علمی حوزه علمیه این شهر را احیاء نمودند و اکنون زعامت حوزه علمیه اصفهان بر عهده آیت الله العظمی مظاهری است وخوشبختانه در حال حاضر حوزه علمیه اصفهان از سطح علمی بالایی برخوردار است.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت الله العظمی مظاهری در بعد معنوی، اخلاقی، علمی و تالیفات موفق بوده اند، خاطرنشان کرد: آیت الله العظمی مظاهری محقق و متخصص هستند و برکات زیادی در عمر پربرکت خود برای حوزه علمیه داشته اند و طلاب نیاز دارند که جنبه های شخصیت ایشان را بیشتر بشناسند.
 
وی افزود: یکی ازبالاترین ثمره های برگزاری کنگره نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری آشنایی طلاب و مردم با شخصیت ایشان است.
 
شایان ذکر است در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد
کنگره نکوداشت حضرت آیت الله العظمی مظاهری گزارشی از روند برنامه‌های این کنگره ارائه نمود.
 
گفتنی است دراین دیدار مشاورین وزارت فرهنگ وارشاداسلامی واعضای ستادبرگزاری کنگره حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار