یک خبر خوب؛
تابناک اصفهان: در طرح پاییزه کتاب هر نفر تا سقف ١٠٠ هزار تومان با ارائه کارت ملی می‌تواند از تخفیف ٢٠ درصدی ویژه کتاب‌های با موضوعات مختلف و تخفیف ٢٥ درصدی ویژه کتاب‌های کودک و نوجوان بهره‌مند شود.
کد خبر: ۳۲۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 14 November 2016

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، همزمان با روز نخست هفته کتاب و کتابخوانی و طرح پاییزه کتاب، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به همراه پرویز طاهری معاون فرهنگی و هنری، رضا مهندسی رئیس اداره فرهنگی اداره کل و آذرمیدخت فرهیخته والا دبیر کارگروه کتاب و کتابخوانی استان اصفهان با حضور در کتاب فروشی‌های اصفهان از روند آغاز و اجرای این طرح بازدید کردند.

در طرح پاییزه کتاب هر نفر تا سقف ١٠٠ هزار تومان با ارائه کارت ملی می‌تواند از تخفیف ٢٠ درصدی ویژه کتاب‌های با موضوعات مختلف و تخفیف ٢٥ درصدی ویژه کتاب‌های کودک و نوجوان بهره‌مند شود.

علاوه بر کتاب فروشی های شهر اصفهان، کتاب فروشی های شهرستان‌های شاهین شهر، خمینی شهر، نجف آباد، شهرضا، کاشان، زرین شهر، فولادشهر، سمیرم و نطنز نیز از استان اصفهان در این طرح شرکت کردند.

شایان ذکر است طرح عیدانه و تابستانه کتاب نیز پیش از این به منظور حمایت از کتاب فروشی‌ها و رونق کتاب خوانی برگزار شده بود که استان اصفهان در طرح عیدانه کتاب از نظر تعداد کتاب فروشی‌های حاضر در طرح رتبه دوم و از نظر تعداد خریدار اول شده بود، همچنین در طرح تابستانه کتاب با رشد ٣٦ درصدی از نظر حضور کتابفروشی‌های عضو طرح، رتبه دوم در کشور و با رشد ١٣ درصدی رتبه اول تعداد خریدار کتاب را در کشور کسب کرد.

گفتنی است؛ تعداد کتاب فروشی‌های استان اصفهان حاضر در طرح پاییزه کتاب ٨٤ کتاب فروشی بوده که پس از تهران و قم رتبه سوم را کسب کرده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار