تابناک: رییس شورای شهر آران و بیدگل گفت: بدهکاری‌های شهرداری این شهر در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و پرسنل به طور کامل پرداخت شده و در این پرداخت‌ها به نقطه صفر بودجه‌ای رسیده‌ایم.
کد خبر: ۳۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 09 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عباسعلی دهقانی در جمع خبرنگاران افزود: سازماندهی اوضاع نابسامان شهرداری آران و بیدگل به ویژه در تنظیم بودجه مناسب از دغدغه‌های پرسنل و حتی مردم شهر بود که هم اکنون با برنامه ریزی دقیق این مشکل پس از چندین سال رفع شده است.

وی اظهار کرد: بالا بردن درآمدهای پایدار شهرداری آران و بیدگل از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری آران و بیدگل از سال گذشته تاکنون بوده که موجب رفع بسیاری از مشکلات گذشته شهرداری در فروش زمین و در نتیجه ناتوانی شهرداری در تامین اعتبارات جاری حتی برای کارکنان خود بوده است.

رییس شورای شهر آران و بیدگل با اشاره به وضعیت نابسامان مدیریت منطقه گردشگری مرنجاب گفت: با وجود پتانسیل‌های بالای منطقه در جذب توریست کویر تاریخی و بکر مرنجاب حال و روز خوبی ندارد به همین دلیل شهرداری آران و بیدگل با نگاهی کلان خواستار مدیریت این منطقه زیبا و توریست پذیر است.

دهقانی افزود: پیشنهاد شهرداری آران و بیدگل سرمایه گذاری 100 میلیارد ریالی در بهسازی جاده و کاروانسرای مرنجاب است که امیدواریم فرمانداری شهرستان با این درخواست موافقت و مرنجاب عاقبت به خیر شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار