جهانگیری:
تابناک: عضو شورای شهر اصفهان گفت: اعضای شورای اسلامی به منظور جلوگیری از وارد آمدن آسیب به اقتصاد خرد شهر اصفهان مخالف راه اندازی بازار روز کوثر جدید بیش از تعداد موجود هستند.
کد خبر: ۳۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 09 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، رسول جهانگیری با اشاره به راه‌اندازی ۱۴ مرکز بازار روز کوثر در اصفهان اظهار داشت: راه اندازی این مراکز رقابت خوبی را در حوزه ارائه محصولات با قیمت مناسب در سطح شهر اصفهان بین کسبه محلی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر می‌توان راه اندازی بازارهای روز کوثر را به گونه‌ای زمینه ساز بیکاری کسبه خواهد بود، بیان داشت: از این رو اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان مخالف راه انداری بازار روز کوثر جدید در شهر اصفهان هستند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان افزایش خدمات رسانی در محلات را ضروری دانست و افزود: از این رو تجمیع خدمات در محل‌های خاص می‌تواند شهروندان را از بهره بردن از بسیاری از خدمات بی بهره‌ سازد.

وی در خصوص ایجاد شهرک‌‌هایی از جمله شهرک سلامت، شهرک طلا و شهرک مبل در شهر اصفهان نیز بیان داشت: راه اندازی برخی از این شهرک ها که حضور این اصناف در محلات ضروری نیست امری مناسب است اما به شرطی که این شهرک ها به ویژه شهرک سلامت در چهارگوشه شهر به منظور دسترسی آسان ایجاد شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار