با پایان مهلت کشاورزان به مسئولان؛
تابناک: دیروز که روز موعد کشاورزان برای اتمام حجت با مسئولان بود با پا در میانی رئیس انجمن صنفی کشاورزان اصفهان، کشاورزان همچنان به اعتراض مسالمت آمیز خود ادامه دادند.
کد خبر: ۳۲۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 06 November 2016
تابناک اصفهان: دیروز که روز موعد کشاورزان برای اتمام حجت با مسئولان بود با پا در میانی رئیس انجمن صنفی کشاورزان اصفهان، کشاورزان همچنان به اعتراض مسالمت آمیز خود ادامه دادند.
 
کشاورزان که از مدت‌ها پیش تنها تا 15 آبانماه به مسئولان زمان داده بودند که آب بر بستر رودخانه آنها جاری شود وگرنه مسئولیت هیچ اقدامی از سوی کشاورزان را قبول نمی‌‌کنند شب گذشته یعنی یک روز مانده به اتمام زمان مهلت داده شده ،رئیس انجمن صنفی کشاورزان اصفهان و عضو هیئت مدیره نظام صنفی کشاورزان ورزنه در بین تجمع کنندگان آمدند و با سر زدن به چادرهای کشاورزی  از آنها خواست فقط به اعتراض مسالمت آمیز خود ادامه دهند و از انجام هر گونه اقدامی جلوگیری کنند.
 
کشاورزان که در حال حاضر تجمع مسالمت آمیز را در دستور کار خود قرار داده اند ، با خسارت نکاشت موافقت نکرده و تنها خواستار جاری شدن آب در مزارع خود شدند.
 
رئیس انجمن صنفی کشاورزان اصفهان بیان داشت: تجمع مسالمت آمیز کشاورزان باعث شده که مسئولان به طور جد دنبال حقابه کشاورزان باشد و در حال حاضر در حال رایزنی هستیم.
قابل ذکر است که در این 15 رئیس جهاد کشاورزی اصفهان، امام جمعه ورزنه ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و بخشدار ورزنه حضور بهم رساندند که لازم بود اقدام عاجلی برای کشاورزانی که امروز به نان شب خود محتاج هستند، صورت گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار