رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه گفت: رقابت‌های قوی‌ترین مردان ایران با قهرمانی ورزشکار قزوینی و نائب قهرمانی کرمانشاه به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۱۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹ 29 October 2016

حسین شیروانی اظهار داشت: رقابت‌های چندجانبه قوی‌ترین مردان ایران با شرکت ۱۵ ورزشکار از ۱۰ استان طی دو روز به میزبانی کرمانشاه برگزار و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در تشریح این دوره از رقابت‌ها افزود: در این مسابقات عنوان قهرمانی مسابقات چندجانبه قوی‌ترین مردان ایران به فرامرز رحمانی ورزشکاری از قزوین رسید.

شیروانی افزود،پدرام عارفیان ورزشکار کرمانشاهی  نائب قهرمان این مسابقات و علی نوکانی دیگر ورزشکار کرمانشاهی و ذکریا قاسمی از استان کردستان به طور مشترک عنوان سوم را از آن خود کردند.

نصیرعزیزی از کرمانشاه و حمید سیستانی از استان کرمان را نفرات حائز عناوین چهارم و پنجم مسابقات چندجانبه قوی‌ترین مردان ایران عنوان کرد و گفت: قهرمان مسابقات برنده۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی شد.


شیروانی بیان کرد: ۱۵ میلیون ریال برای نائب قهرمان مسابقات، ۱۰ میلیون ریال برای نفرات سوم، ۸ میلیون ریال برای نفر چهارم و ۵ میلیون ریال به نفر پنجم اعطا شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
20میلیون ریال!!!!!!
خدایا یعنی میخواد با این همه پول چکارکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار