پرسش معنادار امام جمعه اردبیل از دولت
امام جمعه اردبیل گفت: اگر بودجه وجود ندارد پس چگونه سایر استان‌ها از این نعمت راه آهن بهره‌مند می‌شوند اما برای اردبیل خبری نیست؟
کد خبر: ۳۱۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 28 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، آیت‌ الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به پروژه تاسیس قطار سریع السیر اصفهان – تهران گفت: هر از گاهی دولت از راه‌اندازی قطار سریع السیر،  برقی یا دارای وی آی پی و … در استان‌ها خبر می‌دهد اما از راه‌آهن استان اردبیل خبری نیست اگر بودجه وجود ندارد پس چگونه سایر استان‌ها از این نعمت بهره‌مند می‌شوند؟

وی افزود: با توجه به اینکه تکمیل راه ‌آهن استان اردبیل جزو مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان است، بی‌اعتنایی به آن قطعا در انتخابات سال آینده اثر خواهد گذاشت و مسؤولان استان باید این موضوع را به اطلاع دولت برسانند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اضافه کرد: رئیس جمهور در سفر به استان مرکزی گفتند شش استان به راه‌آهن سراسری متصل خواهند شد و امیدواریم که ما هم در زمره این استان‌ها باشیم.

عاملی ادامه داد: ما به شدت از دولت از بابت تاخیر و تعلل در تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل و بی‌توجهی به درخواست‌های اهالی در بازگشایی گمرک اصلاندوز گله‌مند هستیم.

عاملی همچنین با اشاره به مشکلات ناشی از برف در چند روز اخیر در اربدیل خطاب به مسؤولان شهر بیان کرد: این سخن که ما غافل‌گیر شدیم از مسؤولان پذیرفته نیست.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خبرنگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
نتیجه ناتوانیهای دولت محلی همین میشود شما به گفتاردرمانیها وسفرهای خارجیتان برسید راه اهن ، پتروشیمی و بیمارستان تروما هم بیخیال
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
بعد 14 سال تازه فهمیدید دولت برای راه آهن اردبیل بودجه نمی دهد . مقصر نمایندگان ما هستند یکی بلند میشه و میگه راه آهن میانه اردبیل لازم نیست جمع کنید من میرم از بستان آباد میارمش. یکی دیگه میگه از نظر فنی مشکل داره و قابل اجرا نیست این مسیر. اول اختلافات بین خودمان را حل کنیم بعد از دولت ایراد بگیریم.
نماینده شجاع کسی است که اگز نتواند حق اسان را در مجلس بستاند از مردم عذرخواهی کرده و نمایندگی استعفا دهد.
درحالی که همشون چشم به انتخابات آینده و جمع کردن رای هستند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
با سلام امیدوارم در سال اقدام وعمل تلنگری به این مسئولان وارد شود واحاد مردم و نماینده محترم ولی فقیه در استان به این مسئولان استانی و نمایندگان مردم یادوار شوند به جای اتلاف وقت و باند بازی در آوردن مدیران منسوب خود از حضور مدیران دلسوز وبومی در آبادانی استان استفاده کنند لاقل از استانهای همجوار همانند تبریز عقب نمانیم وبا نگاه به گذشته استان را آباد کنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار